۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
عکس| ژست شهاب زاهدی در ورزشگاه یک‌دست قرمز

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا با ضربه استثنایی دروازه قهرمان لیگ قهرمانان را باز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهاب زاهدی پس از اینکه تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و راهی آویسپا فوکوکا شد، نخستین بازی خود را قبل از فیفا دی مقابل اف. سی. توکیو انجام داد که در حضور تعویضی در زمین موفق شد پاس گل بدهد، اما درخشش او به بازی حساس امروز برابر اوراواردز هم کشیده شد.

به نقل از ورزش سه تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در حالی‌که شهاب زاهدی را برای نخستین‌بار در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 09:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه سایتاما به مصاف اوراواردز رده سیزدهمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته پنجم جی لیگ ژاپن را مقابل قهرمان فصل گذشته آسیا انجام بدهد.

شهاب زاهدی که انگیزه زیادی در نخستین حضور ثابت برای آویسپا فوکوکا داشت، پس از دوندگی و تلاش زیاد در خط حمله تیمش مقابل اوراواردز موفق شد در نیمه نخست با فرار سریع و شوت دیدنی گلزنی کند.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا در دقیقه 28 توپ به دست آمده روی یک ضد حمله را در میانه زمین با حرکت تند و تیز تبدیل به موقعیت جدی کرد و تا پشت محوطه جریمه اوراواردز پیش رفت که در نهایت شوت پای چپ محکم و زمینی او به تور دروازه اوراواردز چسبید و گل اول بازی را به همراه داشت.

مهار ضربه ناگهانی شهاب زاهدی برای شوساکو نیشیکاوا، گلر سابق تیم ملی ژاپن امکان‌پذیر نبود و توپ دور از دستان او تبدیل به گل شد.

شهاب زاهدی که در نیم‌فصل اول عملکرد درخشانی در پرسپولیس ارائه کرد و در 16 مسابقه لیگ برتر 6 گل به ثمر رساند و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا زد، امروز در نخستین حضور ثابت در باشگاه جدیدش موفق شد برای اولین‌بار در جی لیگ ژاپن مقابل اوراواردز گلزنی کند، اما تا پایان در زمین نماند.

مهاجم ایرانی فوکوکا پس از یک گل، 21 لمس توپ، یک دریبل موفق، سه پاس صحیح، یک پیروزی در نبرد زمینی، یک برد در جدال هوایی و دو شوتِ بلاک شده در دقیقه 59 به‌عنوان اولین تعویضی تیمش از مسابقه بیرون رفت که پس از خروج این بازیکن، اوراواردز دو گل زد و پیش افتاد.

عکس| ژست شهاب زاهدی در ورزشگاه یک‌دست قرمز

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =