هاشمی: قهرمانان ما چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان داده‌اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: رژیم غاصب صهیونستی با اقداماتی که انجام می‌دهد انسانیت را هم زیر سئوال برده و قهرمانان ما با عدم رویارویی در میادین ورزشی، به دنبال روشنگری و بیان واقعیت‌ها هستند تا چهره پلید آنها بر همگان مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی در راهپیمایی روز جهانی قدس به حضور پرشور مردم در این مراسم اشاره کرد و افزود: سال‌هاست ملت مظلوم فلسطین با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی مورد هجمه قرار گرفته و امام راحل به درستی و با درایت، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا امت اسلام، از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنند.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: امروز هم شاهد حضور پرشور مردم در همین راستا و با همان سیاست هستیم، جامعه ورزش در این سال‌ها نشان داده همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین است و عدم رویایی نمایندگان و قهرمانان ورزشی ما با آنها و عدم شناخت‌شان در رقابت‌های بین‌المللی با این هدف است که چهره خبیث و جنایتکار آنها برای جهانیان مشخص شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امروز دیگر بحث فلسطین و جهان اسلام به تنهایی مطرح نیست، آنها در اقدامات خود حتی انسانیت را هم زیر پا گذشته‌اند و تلاش قهرمانان و جامعه ورزش ما این است که با روشنگری و بیان واقعیت‌ها به مردم جهان نشان دهیم چه اتفاقاتی رخ داده و پرده از جنایات این رژیم غاصب برداریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =