راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان همدان باشکوه تر از همیشه برگزار شد

امروز مردم همیشه در صحنه استان همدان با شکوه هرچه بیشتر در ۲۴ نقطه در سطح استان همدان که دارای نمازجمعه است، روز جهانی قدس را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، امروز مردان و زنان همدانی در کنار فرزندان خود راهپیمایی باشکوهی را از میدان خمینی(ره) آغاز کردند و در حسینیه امام خمینی(ره) در صفوف به هم فشرده به پایان رساندند.

این درحالی بود که با وجود پر شدن حسینیه باز هم جمع کثیری از مردم در مسیرهای راهپیمایی حضور داشتند.

مردم امسال در طول مسیر با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «خیبر خیبر یا صهیون»، «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «مرگ بر استکبار»، «لبیک یا حیدر»، «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه‌ای» حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

در مسیر راهپیمایی محل‌های برای استقرار کنشگران مردمی در راهپیمایی روز قدس درنظر گرفته شده بود به طوری که در ابتدای پیاده‌راه بوعلی گروهی از دختران جوان و مادران با پوشش زنان فلسطینی و ظروف خالی حضور داشتند.

در شرایطی که زنان و کودکان غزه در چند ماه اخیر زیر رگبار وحشیانه و بی‌رحمانه موشک و گلوله‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی و نسل‌کشی هستند، احساسات انسانی و بشری حکم کرد که همه ملل آزاده جهان برای همدردی با مظلومان غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس امروز شرکت کنند.

به گزارش خبرنگاران خبرآنلاین، امروز در تمامی شهرها و روستاهای استان همدان مردم غیور و انقلابی استان در صفوف به هم پیوسته جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

۴۶


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =