سریال کوتاه «یک کیسه استخوان» درحالی روی آنتن رفت که منتقدان از بازی پیرس برازنان در نقش اصلی آن تعریف کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، برازنان با این سریال دوقسمتی که 11 دسامبر (20 آذر) از شبکه کابلی A&E پخش شد پس از مدت‌ها دوباره به تلویزیون بازگشت.

این بازیگر که این روزها بیشتر به عنوان یک ستاره سینما شهرت دارد و با بازی در نقش جیمز باند شناخته می‌شود در دهه 1980 با بازی در سریال «Remington Steele» معروف شد.
 
برازنان در «یک کیسه استخوان» نقش مایک نونان را بازی می‌کند، رمان‌نویسی که به تازگی همسرش را از دست داده و در نویسندگی به بن بست رسیده است. به همین دلیل به مسافرت می‌رود تا زندگی‌اش به روال عادی برگردد.
 
او که برای آرامش به یک کابین رفته عجیب‌وغریب‌ترین تجربیات را ازسرمی‌گذراند و متقاعد می‌شود همسر مرده‌اش می‌خواهد با او ارتباط برقرار کند. این سریال عجیب و ترسناک براساس رمانی به همین نام نوشته استفن کینگ ساخته شده، نویسنده‌ای که داستان‌ها و رمان‌هایش در ژانر وحشت محبوبیت بسیاری دارند.
 
منتقدان از سریال چندان خوششان نیامده، اما اغلب از بازی برازنان تعریف و تمجید کرده‌اند.

مایک هیل، منتقد نیویورک تایمز نوشته است: «شاید عنوان سریال «یک کیسه استخوان» استفن کینگ باشد، اما تنها دلیل تماشای این سریال کوتاه پیرس برازنان است. دیدن برازنان در نقش یک نویسنده به بن‌بست رسیده براساس رمان سال 1998 کینگ موجب می‌شود آرزو کنید ای کاش جذابیت و هوش برازنان بر تمامی وجوه این سریال تاثیر گذاشته بود.»
 
 
هنک استوور، منتقد واشنگتن پست هم از بازی برازنان تعریف کرده و نوشته: «برازنان با پوشش راحت و ساده‌اش بهترین نکته «یک کیسه استخوان» است و هرگاه لازم باشد ترس و وحشت را به نمایش می‌گذارد. او نقش یک قربانی توهم را به خوبی بازی می‌کند.»
 
مارسی مک‌نامار، منتقد لس آنجلس تایمز از تلاش همه‌جانبه برازنان در این پروژه متوسط تمجید کرده و نوشته: «برازنان بسیار زحمت کشیده، اما نمی‌تواند کاستی‌های داستان را از جبران کند، بیشتر به نظر می‌رسد وارد پارکی طراحی شده براساس مخلوق‌های استفن کینگ شده باشی... برازنان در لحظه‌ای که متوجه می‌شود با همسر مرده خود ارتباط برقرار کرده اندک جذابیت به سریال می‌بخشد، اما سازنده به او اجازه نمی‌دهد این حس را گسترش دهد و سراغ موضوعات فرعی دیگری می‌رود.»
 
 
شاید کمترین تحسین را گلن گروین، در یادداشتش در میامی هرالد نثار برازنان کرده باشد: «این بازیگر به جنگش علیه خویش ادامه می‌دهد، جنگ خونینی که با بازی در «ماما میا» آغاز شد.»
 
«یک کیسه استخوان» را میک گریس کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را مت وِن نوشته است. گریس کارگردان دو فیلم ترسناک «کریترز 2» و «خوابگرد» است که سریال «تلالو» را نیز براساس رمانی از کینگ کارگردانی کرده است. ون نیز چند سالی می‌شود در ژانر وحشت تجربه کسب می‌کند. او نویسنده فیلمنامه یکی از قسمت‌های سریال «سلاطین وحشت» و فیلمنامه «سوت ممتد 2» و «آینه‌ها 2» است.
 
نقش همسر برازانان در «یک کیسه استخوان» را آنابث گیش بازی می‌کند. او بازیگر دو سریال «دروغ‌های زیبای کوچک» و «فلش فوروارد» است.
 
برازانان که با بازی در مجموعه فیلم‌های جیمز باندی «فردا هرگز نمی‌میرد»، «روزی دیگر بمیر»، «چشم طلایی» و «دنیا کافی نیست» شهرت دارد در فیلم‌های «خیاط پاناما»، «نویسنده پشت پرده»، «ماجرای تامس کراون»، «مریخ حمله می‌کند» و «خانم دابت‌فایر» هم بازی کرده است.
 
دو قسمت این سریال کوتاه روی هم 237 دقیقه زمان دارد و با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده است.
 
هالیوود ریپورتر / 12 دسامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =