​​​​​باربری اسلامشهر؛ قائمیه واوان به همراه لیست باربری اسلامشهر

باربری اسلامشهر که در شمال اسلامشهر واقع شده، از جمله شرکت هایی است که باربری این محدوده را به صورت شبانه روزی پوشش داده و خدمات باربری و اسباب کشی را به همراه بسته بندی بار، به شهروندان این منطقه ارائه می کند.

باربری اسلامشهر با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه و سابقه چندین ساله در امر حمل و نقل و اسباب کشی، جزء قابل اعتمادترین و باسابقه ترین باربری های اسلامشهر است. اگر دنبال باربری‌ای در منطقه باربری اسلامشهر هستید که وسایلتان را صحیح و سالم، حرفه ای و تضمینی از مبدا به مقصد جابه‌جا کند بدون آن که هیچ گونه شکستگی و آسیبی به وسایلتان وارد شود، باربری اسلامشهر بهترین انتخاب است.

خدماتی که باربری اسلامشهر به صورت کاملا تخصصی ارائه می کند

ارائه خدمات با کیفیت در همه زمینه های کاری، خواهان خود را دارد. سیاست هایی که باربری اسلامشهر در مدت چندین سال خدمت به شهروندان داشته، این است که خدماتی باکیفیت و مشتری‌پسند ارائه کند تا علاوه بر جذب و افزایش مشتری، مشتریان را در مجموعه خود به مشتریان دائمی تبدیل کند. همین طرز تفکر باعث شد که کادری متخصص را دور هم جمع کرده و خدمات نوین و تخصصی به شهروندان اسلامشهری ارائه دهد. خدمات باربری اسلامشهر بدین صوت است:

  • حمل و نقل وسایل به صورت دورن شهری و برون شهری + بیمه نامه
  • داشتن کادر (کارگر و راننده) مجرب و متخصص در زمینه حمل و نقل و بسته بندی وسایل
  • بسته بندی کاملا اصولی با ابزارها مجهز و وسایل اولیه باکیفیت بسته بندی
  • ارائه قیمت های شگفت انگیز، ارزان و مشتری پسند (از تعرفه های دیدن کنید)
  • دارای بهترین خودروهای باربری و مجهز به ابزارهای حمل و نقل
  • حمل وسایل ریز و درشت با قیمت مناسب (مبلمان، میز صندلی، یخچال و ...)
  • اجاره کارگر خالی جهت جابه‌جایی و حمل و بسته بندی
  • مشاوره رایگان و در دسترس بودن همکاران ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب
  • حمل کالا و اسباب منازل، شرکت ها و … باقیمت و کیفیت عالی

شماره تماس جهت ثبت درخواست حمل و نقل بار و بسته بندی توسط باربری اسلامشهر:

لیست باربری اسلامشهر

شماره تلفن باربری اسلامشهر

حساس بار

09123001289

گیسو بار

09123066324

اسلامشهر بار

09125637760

اگر خدمات باربری ما را پسندیده و قصد جابه‌جایی بارتان با باربری ما را داشتید، همکاران ما در خدمت شما هستند تا وسایلتان را به بهترین نحوه ممکن، در سریع ترین زمان و با کیفیت بالا به مقصد مدنظرتان انتقال دهند. همچنین جهت سهولت در ارتباط با حساس بار، چند خط تماس دیگر برای اهالی اسلامشهر و غرب اسلامشهر در نظر گرفته ایم. شماره 09123001289 نیز امکان برقراری ارتباط شما با امور باربری اسلامشهر را فراهم می کند. گفتنی است که ما نه فقط در حوزه جابه‌جایی بار اشخاص و منازل فعالیت داریم، بلکه تاکنون با ارگان ها، سازمان‌ها و دانشگاه های متعددی همکاری داشته ایم و خدمات شایسته ای ارائه داده ایم.

دفتر اصلی باربری در اسلامشهر

آدرس دفتر اصلی ما؛ تهران، میدان آزادی، خیابان محمدعلی جناح، خیابان شهید صالحی، خیابان حسین مردی در محله اسلامشهر است و تمامی مناطق اطراف مثل آزادی، صادقیه، ستارخان و باربری آپادانا را در سریع‌ترین زمان ممکن پشتیبانی می کنیم. استقرار دفتر اصلی ما در این منطقه موجب می شود که مشتری‌ای که درخواست اسباب کشی یا جابه‌جایی بار و باربری در اسلامشهر یا خیابان ها و مناطق هم‌جوار را دارد، بدون توقف و بدون اتلاف وقت ناشی از ترافیک و سایر موارد، خدمات مورد نظر خود را دریافت کند. همچنین با در نظر گرفتن حق همسایگی و احترام به مشتریان خود، همواره هزینه های مناسبی را از اهالی اسلامشهر دریافت کرده ایم.

خدمات ما در شعبه باربری اسلامشهر

ما خدماتی که در تمامی محلات اسلامشهر و شهرستان ها ارائه می دهیم، در باربری اسلامشهر واوان نیز وجود دارد. تفاوتی که شرکت های تخصصی با افراد معمولی که اقدام به تبلیغات و حمل بار می کنند دارند، این است که ما با دیدی حرفه ای به صنعت حمل و نقل بار نگاه می کنیم و علاوه بر سرعت و دقت در خدمات، استفاده از تجهیزات مدرن و آموزش پرسنل و کارگران را در دستور کار قرار می دهیم.

اسباب‌کشی و حمل بار اسلامشهر

با افزایش قیمت اسباب منزل، توجه به امنیت اسباب و وسایل منزل و بار های شخصی، اهمیتی دوچندان پیدا کرده است. برای جلوگیری از آسیب اسباب حین اسباب کشی باید تمامی استانداردهای حمل و اصول جابه‌جایی، رعایت شود. در بسیاری از ساختمان های اسلامشهر نیز آسانسور حمل بار وجود ندارد و آسانسورها فقط برای حمل افراد هستند پس نمی توان طبق قوانین و مقررات ساختمان از آن‌ها استفاده کرد.

به همین دلیل شما باید اسباب کشی را به معتبرترین و ماهرترین باربری اسلامشهر یعنی شرکت حساس بار بسپارید و هرگز در زمان جابه‌جایی اسباب ریسک نکنید.

انجام بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی ظروف و اسبابی مانند یخچال و ظرفشویی، اولویت اول در اسباب کشی است. هرچقدر هم که کارگران ماهر باشند باز هم اتفاقات پیش بینی نشده ای وجود دارد که خارج از قدرت و کنترل هستند. اما با بسته بندی مناسب، احتمال هرگونه خسارتی به پایین ترین حد کاهش می یابد؛ همچنین بسته بندی و جابه‌جایی بار را در ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند، تسهیل می کند.

اعزام کارگر باربری در اسلامشهر میدان نماز

پرسنل و کارگران آموزش دیده یکی از نقاط قوت حساس بار است. چند نکته را در این باره توضیح می دهیم؛ اعزام کارگر به سرعت به محل سکونت شما انجام می شود، هیچگونه محدودیتی در انتخاب تعداد کارگر وجود ندارد و شما باتوجه به نیازتان می توانید تعداد کارگران را مشخص کنید، تمامی پرسنل باربری اسلامشهر میدان نماز و کارگران و رانندگان شرکت آموزش های لازم و تخصصی در حوزه فعالیت خود را دیده اند و وظایف خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

همچنین به کارگران توصیه شده که احترام مشتری را به طور کامل حفظ کنند و از هرگونه بحث با مشتری یا طلب هزینه غیر متعارف خودداری کنند. درست است که بخش عمده ای از باربری اسلامشهر به کمک تجهیزات و ابزارآلات صنعتی انجام می شود، اما نیروی انسانی سهم بسزایی در این فرآیند دارد و نیروی کار و کارگران باید تخصص بالایی داشته باشند.

تضمین ارزان ترین قیمت اتوبار

ما بدون شک ارزانترین قیمت را در سرویس های باربری اسلامشهر دریافت می کنیم. حق الزحمه اتوبار باید براساس مسافت و حجم بار و تعداد خودرویی که مشتری درخواست می کند و تعداد کارگران محاسبه شود. متاسفانه عده ای با علم بر عدم اطلاع مشتری، هزینه های نامتعارف و بسیار بالایی را از آنها دریافت می کنند. اما حساس بار برای تمامی سرویس های حمل بار، اسباب کشی و بسته بندی، تعرفه های مشخص و طبق تعرفه مصوب اتحادیه حمل و نقل دارد و حتی چند درصد زیر این قیمت را از مشتری دریافت می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =