از قوی‌ترین مرد آهنین ایران در سال ۱۴۰۳ تجلیل شد

در مراسمی از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان ایران و جهان در هتل باباطاهر همدان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسمی از رضا قیطاسی قویترین مرد ایران و جهان قدردانی کرد.

قاسمی‌فرزاد در این مراسم با بیان اینکه رضا قیطاسی مایه مباهات ورزش همدان است، گفت: قیطاسی از قهرمانان جهانی، آسیایی و ملی کشورمان بوده که توانسته برای کشورمان و استان همدان در مسابقات مختلف افتخارآفرینی کند.

استاندار همدان افزود: باعث افتخار بنده است که امروز در جمع خانواده پر افتخار بدنسازی و پرورش اندام استان همدان قرار دارم و با تمام توان در کنار ورزش استان خواهم بود.

وی با بیان اینکه این افتخارات نتایج تلاش ورزشکاران است، خاطرنشان کرد: در رشته بدنسازی و پرورش اندام ورزشکار با تلاش مداوم و با هزینه‌های شخصی افتخارآفرینی می‌کند اما دستگاه ورزش و مدیریت ارشد استان از هرگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد.

قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ تسهیلات خوبی را برای باشگاه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم بیش از پیش به رشد ورزش استان همدان کمک کنیم.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا قیطاسی، گفت: ورزشکارانی که برای کشورمان و زادگاه خود افتخارآفرینی می‌کنند همواره زیر چتر حمایتی دستگاه ورزش قرار دارند.

حقیقی عنوان کرد: این رشته ورزشی از گذشته تا به امروز افتخارآفرینی‌های زیادی را برای ورزش استان همدان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ما ۵۲ هیئت در همدان و ۳۷۰ هیئت ورزشی در کل شهرستان‌های استان به صورت فعال داریم، افزود: تک‌تک هیئت‌های ورزشی برای دستگاه ورزش استان همدان اهمیت دارند و نگاه ما نگاه حمایتی است.

در پایان این مراسم از رضا قیطاسی قهرمان مردان آهنین ۱۴۰۳ به عنوان قوی‌ترین مرد ایران توسط استاندار همدان قدردانی شد.

به گزارش خبرآنلاین، رضا قیطاسی عنوان‌دار قوی‌ترین مرد ایران در سال ۱۴۰۲، قهرمان قوی‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۲۱ در ازبکستان، نایب‌قهرمان قوی‌ترین مردان جهان در روسیه در سال ۲۰۲۲ و همچنین قهرمان چوبکشی جهان را در کارنامه افتخارات خود دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =