پرسپولیس آماده تکرار سه‌گانه است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که روند فعلی تیم قابل قبول است و حتی قرمز پوشان می توانند موفقیت فصل گذشته را با اوسمار تکرار کنند.

ایمان گودرزی؛ پرسپولیس با پیروزی مقابل گل گهر فاصه خودش را با استقلال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد تا اوسمار و شاگردانش برای تصاحب صدر امیدوارتر شوند. به بهانه این برد و همچنین گفت و گو در مورد شرایط فعلی پرسپولیس با پیشکسوت پرسپولیسی ها هم کلام شدیم. از نظر حمید درخشان سرمربی تیم باید از ابتدای فصل به فکر دو دروازه بان کامل بود و اگر تیم بتواند به همین روند خوبش ادامه دهد می تواند در پایان فصل موفقیت های فصل گذشته را تکرار کند. متن کامل مصاحبه را در ادامه می خوانیم؛

*از بازی مقابل گل گهر و برد و کم شدن فاصله با استقلال شروع کنیم

پرسپولیس یک بازی کامل و بسیار خوب را به نمایش گذاشت، موقعیت های زیادی خلق کرد و از نظر من تیم توانایی زدن گل های بیشتر را نیز داشت. با توجه به اینکه استقلال مقابل مس رفسنجان مساوی کرده بود بهترین فرصت برای قرمزها بود که بتوانند فاصل را کم کنند که خوشبختانه همین هم شد و تیم موفق شد به چیزی که می خواهد برسد.

*در غیاب بیرانوند عملکرد رفیعی را چطور ارزیابی کردید؟

پرسپولیس نیاز دارد که دو دروازه‌بان خوب داشته باشد. نمی‌شود که همیشه بیرانوند را درون دروازه ببیند. بالاخره در طول فصل محرومیت ومصدومیت رخ می‌دهد. مربیان پرسپولیس باید به فکر این باشند که به تناوب به دروازه‌بان دیگر خود فرصت بازی بدهند تا کسب تجربه کند تا اگر در مواردی نیاز بود به میدان برود، نگران نباشند. در بازی برابر گل‌گهر هم خط دفاع و هافبک پرسپولیس بسیار خوب کار کرد و اجازه نداد حریف به فرصت گل چندانی دست پیدا کند. همین امر هم کمک کرد که رفیعی دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس آماده تکرار سه‌گانه است

*به نظر می‌رسد که پرسپولیس بعد از نیم فصل و بازیکنانی که به تیم اضافه کرد عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول دارد

اگر منصفانه بگویم پرسپولیس در نیم فصل خریدهای بسیار خوبی انجام داد. الان دو خارجی خوب به تیم اضافه شده‌اند که در طول بازی‌ها با عملکرد خوب خود به تیم کمک می‌کنند. به نظرم اورونوف یکی از خارجی‌هایی است که در لیگ ایران بسیار تاثیرگذار کار می‌کند.

*کم شدن فاصله با استقلال امید پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر کرده

کم شدن فاصله دو تیم فشار را روی استقلال بسیار زیاد می‌کند. این تیم وقتی می‌بیند پرسپولیس به فاصله یک امتیازی‌اش رسیده، با فشار و استرس کار را دنبال خواهد کرد و مطمئن باشید اگر استقلال در طول بازی‌های آینده لغزش داشته باشد، پرسپولیس جای استقلال را در صدر جدول خواهد گرفت. الان پرسپولیس با روحیه بهتری کار را دنبال می‌کند و این موضوع کمک زیادی به این تیم می‌کند.

*این پرسپولیس توانایی تکرار سه گانه فصل گذشته را دارد؟

به اعتقاد من، پرسپولیس هم در لیگ هم در جام حذفی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و می‌تواند با کسب دو جام، همانند پارسال هواداران را خوشحال کند. تیم تحت هدایت اوسمار هجومی بازی‌ می‌کند و این شانس و پتانسیل را دارد که در بازی‌های آینده هم به برتری برسد.

پرسپولیس آماده تکرار سه‌گانه است

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =