۵ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
جنگل آسفالت؛ موفق در جذب مخاطب

«جنگل آسفالت» یکی از آخرین محصولات شبکه نمایش خانگی است که در پلتفرم‌های روبیکا و نماوا به نمایش درآمده و توانسته مخاطبان را با خود همراه کند.

پژمان تیمورتاش کارگردان جوانی است که پس از ساخت فیلم مفت آباد، حالا با داستانی اجتماعی سریال‌سازی را آغاز کرده است. مهدی اسدزاده به همراه تیمورتاش مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند و بازیگرهای برجسته‌ای مانند نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، ریما رامین‌فر، فرشته حسینی و دیبا زاهدی در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همان‌طور که از اسم جنگل آسفالت به‌نظر می‌رسد، داستان سریال درباره شهر بزرگ و بی‌رحمی است که هر فردی برای بقا نیاز دارد تا بر دیگری غلبه کند. قسمت اول سریال از داستان دختری به نام هنگامه با بازی فرشته حسینی آغاز می‌شود که برادرش در آستانه قصاص است و او فرصت کمی دارد تا دیه لازم جهت آزادی برادرش را تامین کند. او برای تهیه این مبلغ تصمیم می‌گیرد تا به همراه نامزدش با قاچاقچیان ارز همکاری کند. اما همه‏ چیز مطابق انتظار پیش نمی‌رود و ... .

فقر، عشق، خانواده، جنایت، دزدی، قاچاق ارز و ... از مضامین اصلی‌ای هستند که تیمورتاش در جنگل آسفالت به آن‌ها پرداخته است. ژانر درام و معمایی این سریال با بازی خوب بازیگرانی چون نوید محمدزاده، امیر جعفری و فرشته حسینی همراه شده و محصول جذابی را به مخاطبان ارائه داده است.

استقبال از جنگل آسفالت محدود به قسمت اول این مجموعه نبود و جنگل آسفالت توانست در قسمت‌های بعدی نیز مخاطبان را با خود همراه کند. قسمت سوم این مجموعه که به دلیل ایام سوگواری پخش نشده بود، به تازگی در پلتفرم‌ها قرار گرفته است. علاقه‌مندان فیلم و سریال می‌توانند تمامی قسمت‌های سریال جنگل آسفالت را در پلتفرم روبیکا، بدون نیاز به خرید اشتراک، تماشا و برای اطلاع از جدیدترین اخبار فیلم و سریال‌‏ها به وبلاگ روبیکا مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =