رهبر انقلاب موبایل دارند؟ /توصیه جدید پزشکان به رهبری درباره نوشیدن مایعات و پیاده روی کردن

سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب گفت: جدیدا به ایشان توصیه کردیم که پیاده روی کنند و نزدیک یک ربع راه می روند و همچنین مایعات بیشتر مصرف کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید علیرضا مرندی، سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب، درباره وضعیت سلامتی ایشان در برنامه برمودا که از شبکه نسیم پخش می‌شود، گفت: خداوند به ما و جمهوری اسلامی بسیار عنایت کرده که ایشان را سالم نگه داشته است. سن رهبری کم نیست و از من ۹ ماه بزرگتر هستند، اما الحمدالله سالم هستند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب خیلی کار می‌کنند. همواره مشغول خواندن، نوشتن و حتی برای سخنرانی‌هایشان خودشان وقت صرف می‌کنند و همیشه این‌طور بوده که چیزی را همین‌طوری و مطالعه نشده نمی‌گویند.

مرندی تصریح کرد: به ایشان توصیه و اصرار کردیم که میوه باید بیشتر بخورند . بعد از توصیه هایی که کردیم از اطرافیانشان پرسیدیم که آیا میوه مصرف می کنند؟ گفتند: اول پرسیدند که قیمت میوه چند است؟ وقتی قیمت را گفتیم، آن میوه ای که شما خواسته بودید را نخواستند، بلکه ارزان ترین میوه را فرمودند که برایشان تهیه کنیم. یعنی برایشان مهم بود که چیزی که ارزان است و مردم می توانند بخورند را میل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی توصیه ای به رهبر انقلاب می کنید ایشان دلیلش را جویا می شوند؟ گفت: بله ایشان دلیلش را می پرسند و خودمان نیز بلافاصله می گوییم، چون می دانیم که می پرسند. اگر هم نگوییم می پرسند و وقتی مطمئن می شوند که ما مصر هستیم، حتما عمل می کنند.

سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب گفت: جدیدا به ایشان توصیه کردیم که پیاده روی کنند و نزدیک یک ربع راه می روند و همچنین از ایشان خواستیم که مایعات بیشتر مصرف کنند.

وی افزود: همچنین ایشان خودشان را گرم نگه می دارند، به طوریکه اگر به اتاقشان بروید عرق می کنید، به این علت طبیعی است که آب بدن تبخیر شود، به همین دلیل توصیه به مصرف مایعات کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که رهبر انقلاب موبایل دارند یا نه؟ گفت: بعید می دانم که از موبایل استفاده کنند، چون من دستشان ندیدم ولی با این حال اطلاع دقیقی ندارم.

مرندی تصریح کرد: من پزشک فرزندان و نوه های رهبر انقلاب نیز بوده ام و یک روزی خانم حضرت آقا با من تماس گرفتند و گفتند همان دختری که از زمان تولدش پزشکش بودی را یادتان می آید؟ گفتم بله. گفتند وی صاحب فرزند شده است و از شما خواهش می کنم که وی را بپذیرید.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893219

برچسب‌ها