کمک‌های مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان به مستمندان 

در مراسمی با حضور نمایندگان مردم ساوه، رباط‌کریم، پرند و بهارستان و ائمه جمعه و مقامات استانی استان‌مرکزی بیش از ۲هزار بسته ارزاق کمک‌های مومنانه تهیه شده توسط منطقه ویژه ایرانیان برای ارسال به مستمندان در اختیار مسئولان کمیته امداد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صنعتی، عصر دوشنبه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در حضور جمعی از مقامات استانی از استان‌های تهران، مرکزی، نمایندگان مردم ساوه، رباط‌کریم و پرند در مجلس شورای اسلامی، پنجمین مراسم کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان را به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی منطقه رساند.

کمک‌های مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان به مستمندان 

در این مراسم که به همت منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان و گروه مالی گردشگری برگزار شد، حجه الاسلام والمسلمین سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از بانی شدن یک منطقه ویژه اقتصادی برای این کار خیر، از نیاز کشور به افزایش چنین اقدامات فعالی در سالی که مزین به نام حمایت از تولید است، گفت و اذعان داشت بسیاری از فعالان اقتصادی در صورت حمایت از سوی نهادهای دولتی، این آمادگی را دارند تا اقدامات جهادی برای توسعه کشور و فقرزدایی انجام دهند. این نماینده مردم ضمن اشاره به اهمیت توسعه مناطق ویژه اقتصادی، با تقدیر از بانیان این مراسم، به جایگاه ویژه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در توسعه استان مرکزی اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های همه‌جانبه کشوری این پروژه عظیم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

کمک‌های مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان به مستمندان 

همچنین حجه الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم رباط کریم و پرند که دیگر مهمان این مراسم بود گفت: «آنچه سبب شده سعی‌ کنم همه ساله در این مراسم حاضر باشم، خالصانه بودن نیت بانیان این مراسم است. خانواده موسوی و تک تک بانیان این مراسم با تمام وجود، برای کمک رسانی به مردم منطقه پای کار هستند؛ چه در ماه‌های رمضان و چه در ایام اربعین و اتفاقات دیگر. ما کلی مسکن مهر یا شهرک هایی در کشور داریم که اکثرا روی معادن خاک یا زمین های کشاورزی بنا شده‌اند اما سرزمین ایرانیان حاصل یک فکر نو است که آبادانی را بر بستر زمینی بایر انجام داد. ببینید چه‌طور این بیابان خشک را در منطقه مامونیه و زرندیه به آبادانی رسانده‌اند. انشالله این امر می‌تواند الگویی برای شهرسازی در سایر نقاط کشور باشد و همه این امکانات نیز انشالله برای مردم دو استان تهران و مرکزی با افتتاح پروژه در دسترس قرار می‌گیرد. من به شخصه تا روزی که بتوانم و عمری باشد سعی می‌کنم هر تلاشی از دستم بر می‌آید برای کمک به افتتاح نهایی این پروژه انجام دهم و امیدوارم که با همدلی همه مسئولان هرچه زودتر شاهد خبرهای خوشی باشیم.»

کمک‌های مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان به مستمندان 

حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرندیه به عنوان یکی از بانیان این امر خیر درباره این رویداد گفت: «این بار اول نیست که دوستان عزیزم در منطقه ویژه ایرانیان اینچنین به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم منطقه می پردازند. از سال اول کرونا و پیام رهبر معظم انقلاب؛ مجموعه بیشترین میزان کمک های مومنانه را در استان برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای خیریه داشت و تا امروز همه ساله این مراسم هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود. برای من هم سعادتی‌ است که هر ساله در کنار این بزرگواران باشم. خانواده موسوی و همکاران‌شان در این سال‌ها برای آبادانی منطقه زحمات بسیاری کشیدند و امیدوارم هرچه زودتر شاهد افتتاح این پروژه عظیم که انقلابی بزرگ در خدمت‌رسانی به مردم استان مرکزی و تهران است، باشیم.»
مهری، فرماندار شهرستان زرندیه هم با تقدیر از بانیان این مراسم به تشریح ابعاد این پروژه بزرگ اقتصادی پرداخت و سید احمد موسوی، بنیانگذار منطقه ویژه ایرانیان ابراز امیدواری کرد با توسعه این منطقه در سال بعد بتوان میزان برنامه‌های مسئولیت اجتماعی این مجموعه را در خدمت‌رسانی به مردم چندین برابر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =