نتانیاهو: در حال دفاع از موجودیت اسرائیل هستیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تصمیم آنکارا مبنی بر محدودیت صادارت برخی کالاها به تل آویو واکنش نشان داد و تهدید کرد که دست به دامان آمریکا خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: به نابودی حماس ادامه می‌دهیم و هیچ قدرتی در جهان ما را متوقف نخواهد کرد.

نتانیاهو در بازدید از پایگاه نظامی تل هاشومر در مرکز سرزمین‌های اشغالی به سربازان جدید و نیروهایی که برای حفاظت مرزی فراخوانده شده‌اند،‌ گفت که برای حفاظت از موجودیت اسرائیل و تضمین امنیت نسل‌های بعدی اسرائیلی‌ها استخدام شده‌اند.

به گزارش ایسنا وی گفت که که آنها به صف طولانی افرادی می‌پیوندند که پیش از آنها «گاه با بهایی بسیار سنگین» از اسرائیل دفاع کرده‌اند!

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌هایش گفت: ما از موجودیت اسرائیل محافظت می‌کنیم، که موجودیت شخصی تک تک شما، و نسل‌های آینده است.

طبق گزارش یسرائیل هیوم، وی گفت رژیم صهیونیستی تمام نیروهای القسام حتی آن‌هایی را که در رفح هستند، از بین خواهد برد.

این در حالیست که پیش از این «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطر نشان کرد: هیچ راه‌حل نظامی برای این درگیری وجود ندارد. حتی حذف حماس در غزه به صورت نظامی مشکلات اساسی را حل نخواهد کرد. دستیابی به یک راه‌حل سیاسی پایدار ضروری است.

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» در گزارشی درباره تحولات اخیر در نوار غزه نوشت: همه چیز از تصاویر خروج سربازان ارتش اسرائیل از خان‌یونس، پژواک مذاکرات و گرد و غبار کامیون‌های کمک‌رسانی در نوار غزه مشخص است... به نظر می‌رسد که اقدامات اخیر بنیامین نتانیاهو در کنار رهبری امنیتی، به شکست منجر خواهد شد، نه پیروزی مطلق.

این روزنامه نوشت: شاید به همین دلیل است که ما در سخنرانی‌های اخیر نتانیاهو دیگر چیزی از پیروزی مطلق یا شکست نمی‌شنویم.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد، زمانی که «یوآو گالانت» وزیر جنگ گفت «ما متعهد به بازگرداندن اسرا هستیم و حاضریم تاوان بازگرداندن آنها را بپردازیم»، به نظر می‌رسد او به نمایندگی از کابینه جنگ صحبت می‌کرد، نه کابینه سیاسی و امنیتی.

۳۱۰۳۱۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =