۲ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
رونالدو به باختن عادت ندارد!

سرمربی تیم الهلال عربستان با اشاره به پیروزی این تیم برابر النصر گفت که ستاره پرتغالی حریف به باختن عادت ندارد و در نتیجه، عصبانیت از شکست به اخراجش منجر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر در دقایق پایانی دیدار این تیم برابر الهلال در دیدار نیمه‌نهایی سوپر کاپ عربستان به دلیل حرکت غیرورزشی اخراج شد و بازی با شکست یاران رونالدو به اتمام رسید.

به گزارش ایرنا، خورخه ژسوس، سرمربی الهلال درباره این اتفاق گفت: رونالدو یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال جهان و برای خیلی‌ها الگو است. اما او در دوران فوتبالش به باختن عادت نکرده و بنابراین طبیعی است که به وقت باختن، خشمگین شود و تمرکز ذهنی و حسی خود را از دست بدهد.

وی افزود: بازی کردن مقابل کالیدو کولیبالی و علی البلیهی، مدافعان الهلال کار آسانی نیست. آنها بهترین مدافعان وسط در فوتبال عربستان هستند. البته قصد ندارم که اعتبار رونالدو را زیر سوال ببرم. او بسیار قدرتمند است و همچنان مهم‌ترین بازیکن جهان محسوب می‌شود.

رونالدو در دقیقه ۸۶ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. او در درگیری با علی البلیهی مدافع الهلال با آرنج ضربه‌ای به این بازیکن وارد کرد که از چشم داور و دوربین‌های فیلمبرداری دور نماند و این بازیکن با عصبانیت زیاد از زمین بازی اخراج شد. عصبانیت رونالدو به قدری زیاد بود که حتی بعد از دریافت کارت قرمز نیز قصد داشت توپ را به سمت محمد الهویش، داور بازی پرتاب کند که در لحظه آخر پشیمان شد.

باشگاه النصر با ابراز ناامیدی از قضاوت این بازی در شبکه اجتماعی این باشگاه نوشت: شما نمی‌توانید آنچه از قبل تعیین شده است را تغییر دهید.

لوئیس کاسترو، سرمربی الهلال نیز مدعی شد که در صحنه اخراج رونالدو باید کمک داور ویدئویی ورود می‌کرد. وی گفت: سخت است که درباره آن صحنه صحبت کنم. بارها در این فصل دیده‌ایم که رونالدو را تحریک می‌کنند و بعد از دیدن چند تصویر ویدئویی مشخص شد که او هیچ کاری نکرد که مستحق کارت قرمز باشد. بازیکن حریف تمارض کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =