پیام مهم رهبری به کشورهای اسلامی منطقه/ این خیانت است، هم به خودتان هم به امت اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: دولت‌های اسلامی رابطه‌شان را با رژیم صهیونیستی قطع کنند. لااقل به طور موقت! تا وقتی که این جنایت را اینها دارند انجام میدهند رابطه‌ها قطع باشد، کمکی نشود، ارتباطی وجود نداشته باشد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی فرمودند: در قضیه فلسطین دولتها انصافاً به وظائفشان عمل نمیکنند. در عمل مطلقاً اثری از دولتها دیده نمیشود، بلکه بعکس کمک میکنند، کمک تسلیحاتی، کمک مالی، کمک سیاسی. تأسفبارتر این است که بعضی کشورهای اسلامی هم به رژیم صهیونیستی کمک میکنند.

ایشان افزودند: این خیانت است، خیانت به امت اسلامی است. خیانت به خودشان هم هست، برای خاطر اینکه دارند با این کار دستگاه‌های رو به ضعف صهیونیستی را تقویت میکنند و این تقویت به ضرر خودشان هم تمام خواهد شد. صهیونیستها وقتی وارد کشوری بشوند این‌جور نیستش که به نفع آن کشور کار بکنند. وقتی نفوذ کردند مثل پشه خون آن کشور را میمکند، به نفع خودشان. کمک به رژیم صهیونیستی، کمک به نابودی خودشان هست.

رهبر انقلاب تصریح کردند: دولت‌های اسلامی رابطه‌شان را - رابطه‌ی اقتصادی، رابطه‌ سیاسی را - با رژیم صهیونیستی قطع کنند. لااقل به طور موقت! تا وقتی که این جنایت را اینها دارند انجام میدهند رابطه‌ها قطع باشد، کمکی نشود، ارتباطی وجود نداشته باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند:این توقع از دولتهای اسلامی است. توقع ما هم نیست فقط، توقع ملتهای مسلمان است. اگر الان همه‌پرسی کنند در کشورهای اسلامی، بدون تردید همه نظر میدهند به اینکه دولتهایشان بایستی قطع رابطه کنند با رژیم صهیونیستی. در این تردیدی نیست.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893485

برچسب‌ها