برآورد صهیونیست‌ها درباره موعد واکنش ایران

ترس از واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمان این شهید در دمشق، لحظه ای صهیونیستها را رها نمی کند.

به گزارش خبرآنلاین ترس از واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمان این شهید در دمشق، لحظه‌ای صهیونیست‌ها را رها نمی‌کند.

در این راستا، رسانه تایمز آف رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان نظامی این رژیم به گمانه زنی درباره موعد واکنش ایران پرداخت.

این رسانه صهیونیست مدعی شد: برآورد ما این است که واکنش ایران بعد از تعطیلات عید فطر خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، تایمز آف رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: برآورد می‌کنیم، ایران اهداف نظامی و راهبردی و نه اماکن مدنی و غیرنظامی را هدف قرار خواهد داد.

این درحالی است که روز گذشته یسرائیل کاتز وزیر خارجه صهیونیست‌ها مدعی شد: اسرائیل ترسی از واکنش ایران به خاطر حمله به کنسولگری آن در دمشق، ندارد. اسرائیل مسئولیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق را برعهده نگرفته است اما ایران اعلام کرده که علیه ما واکنش نشان خواهد داد. این تهدید ما را نمی‌ترساند.ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم اما اگر به ما حمله شود واکنش نشان خواهیم داد.

وی ادعا کرد: اسرائیل تاکنون به شکل محدود به شلیک موشک از سوی حزب الله و حوثی ها واکنش نشان داده است. با این حال اگر موشکباران از سمت لبنان در واکنش به حمله دمشق، به ما شود اسرائیل جنگنده‌ها و نظامیان خود را اعزام خواهد کرد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =