۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حوادث رخ داده در هفته گذشته اظهار کرد: از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ سامانه ثبت حوادث ۶۴۷ مورد حادثه ویژه را ثبت کرده که نسبت به هفته قبل از آن کاهش ۱۵ درصدی داشته است؛ طی این مدت ۲۶۶ مورد حادثه ویژه ترافیکی و ۳۸۱ مورد از آن‌ها حادثه ویژه‌ غیرترافیکی بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۴۶۸ نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های درمانی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند و ۱۶۸ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در هفته گذشته در حوادث ترافیکی و تصادفات ۱۵۹۴ نفر در کشور مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد ۱۳۳۴ نفر به بیمارستان‌ها اعزام و ۲۰۹ نفر در محل حادثه درمان شده‌اند و ۵۱ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند. بیشترین حوادث ویژه ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و فارس ثبت شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته ۳۸۱ مورد حادثه ویژه غیر ترافیکی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۸۷۴ نفر شده است از این تعداد ۵۰۹ نفر به بیمارستان‌ها اعزام، ۴۱۹ نفر در محل درمان و ۱۱۷ نفر فوت شده‌اند. مهمترین حوادث ویژه غیر ترافیکی شامل ریزش کوه در جاده چالوس، مسمومیت با قارچ در شیراز، نشت گاز در شیراز، سیل در خراسان جنوبی، مسمومیت با مونوکسید کربن در تبریز، انفجار انبار دخانیات و فندک در قزوین، مسمومیت غذایی در مشهد و انفجار بر اثر نشت گاز در سمنان بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1894987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =