انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش آمدگویی به شایسته سالاری بود

اینکه مردم پای صندوق بیایند تکلیف مردم بوده و از حالا به بعد تکلیف بر گردن نماینده و منتخب  مردم حوزه انتخابیه است که باید با عملکرد و پی گیری های خود پاسخگوی مشارکت شهروندان باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان دکتر رضا جباری در مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری گفت : در انتخابات ، پیروز واقعی میدان ، مردم شهرهای مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا بودند
وی در ادامه ضمن تشکر از مردم شریف و شهید پرور که فارغ از هر سلیقه و هر انتخابی برای نماینده خود در این انتخابات شرکت کردند گفت : این حرکت یک حرکت دسته جمعی بسوی موفقیت و آبادانی بود و در این راه از مقام عظمی ولایت ، رهبر عزیز جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) ، شورای محترم نگهبان و استاندار محترم خوزستان و مسئولین استانی و شهرستانی برای جهت صیانت کردن از آرای مردم عزیز تشکر ویژه می نمایم.
نماینده منتخب مردم در مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس دوازدهم با اشاره به نتیجه انتخابات گفت : در این انتخابات نشان داده شد که وقتی اراده مردم بر تغییر باشد حوزه مسجدسلیمان در این مورد هم مانند همه مسائل شهر اولین هاست و برای اولین بار تصمیم تاریخی برای صیانت از ارا گرفتند تا حق به حق دار که مردم حوزه انتخابیه هستند رسید .
نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم گفت : امروز انتخابات در حوزه مسجدسلیمان تمام شد همانند انتخابات در ادوار گذشته که آغاز شده و پایان یافته اند و آنچه پس از این همه ماجرا می ماند ، شهروندان که همان برادران و خواهران عزیز است و در طول سالها زندگی در کنار هم بوده و باز هم خواهیم بود.
وی تاکید کرد : پایبندی به اصول اخلاقی ، معرفت و برابری مهمترین اصل باید باشد برای هر نماینده ای در ادوار انتخابات و این بار قرعه مسئولیت بزرگ بر به اینجانب از طریق رای مردم واگذار شده است.
وی در ادامه افزود :از این زمان به بعد خود را نماینده مردمو به یک اندازه مسئول در برابر همه خواهران و برادران عزیز خواهم دانست.

جباری درباره مشارکت و همراهی مثال زدنی کلیه شهروندان در حوزه مسجدسلیمان گفت : این گام بزرگ با مشارکت مردم امکان پذیر شد. برداشتن این گام بزرگ به معنی عبور از قوم گرایی و خوش آمدگویی به شایسته سالاری در تمامی سطح بوده است.

دکتر جباری گفت : بنده در فضایی پر از صداقت در برابر مردم خواهم بود ، ما خاطرات حول و حوش زمان انتخابات ، بعد از آن و عملکرد منتخبین مردم بر همگان مشهود است و عملکرد 4 ساله هر نماینده به هر میزان که بوده است، مشخص است.
نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم در ادامه افزود : مردم اینکه مردم پای صندوق بیایند تکلیف مردم بوده و از حالا به بعد تکلیف بر گردن نماینده و منتخب مردم حوزه انتخابیه است که باید با عملکرد و پی گیری های خود پاسخگوی مشارکت شهروندان باشد چرا که میزان مشارکت در حوزه انتخابیه ما یکی از بالاترین آمارهای مشارکت انتخاباتی در کشور بوده است .

مردم مهلا رویداد بزرگی را رقم زدند

دکتر جباری گفت: نکته ویژه و خاص این انتخابات این است که فارغ از تمام مکانیسم ها و روش های قبلی که در انتخابات مسجدسلیمان کاربرد بسیار زیادی داشتند با حضور حداکثری ومیزان بالای رای مردم و علی رغم این همه تخلفات گسترده ، حق به حق دار رسید.
وی افزود : وقتی ملتی تصمیم به تغییر خود بگیرد خداوند نیز به این تغییر کمک خواهد کرد و انشالله بتوانم پاسخگوی اعتماد همه مردم باشم.
وی در پایان گفت : انشالله با عملکرد خود و پشتوانه مردم و دعای خیرشان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان در جایگاهی قرار بگیرد که دسترسی های بهتری برای مطالبات همه شهروندان مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا اتفاق بیافتد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =