۹۶ نفر
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
درخواست رئیس سیا از ترکیه درباره ایران

رئیس آژانس سیا در تماسی تلفنی با مدیر سازمان اطلاعات ملی ترکیه از وی خواست تا به عنوان میانجی در درگیری بین رژیم صهیونیستی و ایران اقدام کند.

به گزارش خبرآنلاین ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا در تماسی تلفنی با ابراهیم کالین، مدیر سازمان اطلاعات ملی ترکیه درباره مذاکرات آتش بس در غزه نیز صحبت کردند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کالین پس از تماس با برنز با نمایندگان جنبش حماس نیز مذاکره داشت.

به نقل از ایسنا روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 145
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهلول IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    اینطور پیداست که اسرائیل میخاد تلافی کنه لطفا آمادگی داشته باشید که جلو ضربه گرفته بشه بعد نخواهید در صدد جبران و تلافی باشید
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    جانم فدای اسلام. رهبر. ایران درود بر پاسداران حیدر