کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرتیپ دوم مجید شجاع در گفتگویی اظهارکرد: مرزبانان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی اظهارکرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، این میزان سوخت قاچاق را به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از ۹ دستگاه خودرو کشف کردند.

وی با بیان اینکه مرزبانان این استان ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال کشف و ضبط کردند، گفت: قاچاق سوخت در مرزهای خراسان رضوی به ویژه حوزه هنگ تایباد به صورت بطری های یک و نیم لیتری بود و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند از این رو مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =