در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود

فرماندار شهرستان آبیک گفت: به نیابت از اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام می‌کنم در راستای تامین منافع شهر و شهروندان، در کنار شهردار خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در مراسم تکریم و معارفه شهردار آبیک، اظهار کرد: می‌توان گفت شهر آبیک دروازه ورودی استان قزوین است، با توجه به اهمیت دروازه ورودی هر استان، لازم است مدیریت شهری، معماری، شهرسازی و آبادانی شهر آبیک به گونه ای مدیریت شود که زیبنده استان با فرهنگ قزوین باشد.

وی با اشاره به متن حکم استاندار در انتصاب شهردار جدید افزود: تا زمانی که شهردار بر مدار قانون حرکت کند مورد حمایت مجموعه مدیران ارشد شهرستان و استان قرار می‎‌گیرد، به نیابت از اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام می‌کنم در راستای تامین منافع شهر و شهروندان، در کنار شهردار خواهیم بود.

در این مراسم محسن اسماعیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: جایگزینی تفکر مدیریتی بر عمرانی در حوزه مدیریت شهری ضروری است و همه باید به این سمت حرکت کنیم.

اسماعیلی افزود: مدیریت شهری آبیک با مسائل مختلفی روبه‌رو است اما حل مسائل زیست محیطی، ساماندهی ساخت‎وسازهای غیرمجاز، ایجاد تعامل سازنده با راه و شهرسازی استان، ارتقا درجه شهرداری، بازنگری طرح جامع، هوشمندسازی شهری، تمرکز بر توسعه متوازن، برنامه محوری و درآمدزایی توسط مدیریت شهری از اولویت‌های ویژه‌ای است که باید مورد توجه مدیریت شهری آبیک قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات شریعت پناه سرپرست شهرداری آبیک تقدیر و سعید وزیری نژاد به عنوان شهردار آبیک معارفه شد.

در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1897895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =