معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش سمنان از معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، غلامرضا همتی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم از معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق این استان خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه سال ۱۴۰۳ و ارزیابی‌های انجام‌شده، ۳۳ معلم در مرحله منطقه‌ای، مؤفق به کسب امتیاز برتر شدند و در مرحله دوم ارزیابی، سه نفر انتخاب و به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

همتی اظهار داشت: طرح شناسایی معلمان نمونه به انتخاب معلمانی که از حیث عملکردی با داشتن وجدان کاری بالا، مسئولیت‌پذیری زیاد، پشتکار، خلاقیت و ابتکار عمل و اخلاق‌مداری برجسته بودند، پرداخته تا ضمن معرفی آن‌ها به جامعه آموزش و پرورش به‌عنوان الگو، به تشویق و ترویج این ابعاد از فرهنگ بپردازد.

وی افزود: این فرآیند با بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان، اولیا، همکاران هم‌پایه و هم‌رشته، مدیران و ارزیابان مجرب از طریق مصاحبه و مشاهده به تجزیه و تحلیل موارد فوق از زوایای مختلف عملکردی معلمان در ابعاد شخصیتی، نگرشی، توانمندی، مهارتی، تخصصی و حرفه‌ای در سطوح مختلف مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری انجام گرفت.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی استان سمنان یادآور شد: تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی، خرید خدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی، غیر دولتی (نیروهای آزاد) در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به‌صورت موظف حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشتند در برنامه شناسایی معلمان نمونه شرکت داده شدند.

همتی اظهار داشت: فائزه اشراقی، فاطمه خوش‌صفت و فرشید علی‌محمدی از منطقه بیارجمند، عبدالمطلب محمودی، اسماعیل نجفی و مینا بنیادی‌محره از شهرستان میامی، علی شاه‌حسینی، مهدی صائمی و فاطمه محمدی از منطقه بسطام، فاطمه ابرسجی، اکرم واعظیان و مرضیه رضوانی از شهرستان شاهرود، هدی نوری‌زاده‌سیاوشی، زینب دولت‌خواهی و سپیده ملایری از شهرستان دامغان، معصومه جزءبهرامیان، سیده‌معصومه تقوی و فاطمه ترابی از منطقه امیرآباد، طلعت معافی، سیده‌لیلا حمیدی‌سنگدهی و صفورا صفا از شهرستان مهدیشهر، فرشته ولیخانی‌انارکی، مرضیه فخار و رضیه امیرجان از شهرستان سمنان، بهاره آذرنوش، پیام کاشی و سپیده عرب از شهرستان سرخه، طیبه قنبری، هدی باقری‌پاریجان و فاطمه صادقی از شهرستان آرادان و افسانه جوادی‌مقدم، زهرا ملحی و فرهاد مشهدیان از شهرستان گرمسار معلمان نمونه منطقه‌ای در ارزیابی شناخته شدند.

گفتنی است، آیین تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت سال جاری با حضور مقامات کشوری و استانی در سمنان برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =