۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
وزیر کشور رأی الکترونیکی خود را ثبت کرد

احمد وحیدی رأی خود در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را به شکل الکترونیکی ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، پس از اعلام شروع رسمی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازدید از ستاد انتخابات کشور، رأی خود را به شکل الکترونیکی ثبت کرد.

بنابر روایت ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲ حوزه انتخابیه در حال برگزاری است. در تهران و هفت حوزه انتخابیه دیگر انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وحیدی وزیر کشور همچنین گفت: ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س), آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با عنایت ذات باری تعالی و به نام نامی حضرت بقیه الله الاعظم انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

بنا به روایت مهر، وی افزود : انشالله که این مرحله هم مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار خواهد شد و مردم شریف ما در پای صندوق‌های رای نتایج گرانبهایی را با انتخاب ۴۵ نمایندگان مجلس شورای اسلامی انشالله به اتمام برسانند و کار ناتمام انشالله امروز به اتمام می‌رسد.

وزیر کشور تاکید کرد: برای همه عزیزان در همه شعب که مشغول کار هستند و هیات های اجرایی و بازرسان و هیئت‌های نظارت و فرمانداران و نمایندگان آنها و استانداران و ستادهای هیات های اجرایی و ستادهای هماهنگ کننده و ستادهای تبلیغاتی در همه جا آرزوی موفقیت و توفیق داریم تا در خدمت به مردم شریف در اخذ رای آنها که امانت الهی است، بیش از پیش موفق باشند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1904872

برچسب‌ها