ابراهیم رئیسی کجا رأی داد؟ / عکسی متفاوت از احمد جنتی پای صندوق رأی

رئیس‌ دولت سیزدهم با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) رأی خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرد، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم، امروز جمعه در پایان سفر دو روزه خود به قم و در بدو ورود به تهران با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.

ابراهیم رئیسی کجا رأی داد؟ / عکسی متفاوت از احمد جنتی پای صندوق رأی

احمد جنتی در انتخابات شرکت کرد

از سوی دیگر، بنابر روایت تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رأی خود را ثبت کرد.

وی سپس با تجلیل از مردم بزرگ ایران اسلامی اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی مدیون مردم عزیز ایران اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مردم ایران از بهترین ملت‌ها هستند که همواره در عرصه‌های گوناگون برای دفاع از اسلام و ایران حضور داشتند و همواره به نظام جمهوری اسلامی آبرو بخشیدند.

جنتی همچنین یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشت و دعا کرد: امیدوارم عاقبت همه ما ختم به خیر شود و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات از گذشته تا به امروز را اجر عطا فرماید.

وی همچنین به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به دو نفر از بانوان که از عوامل اجرایی و نظارتی آن شعبه اخذ رأی بودند، هدیه‌ای تقدیم کرد.

ابراهیم رئیسی کجا رأی داد؟ / عکسی متفاوت از احمد جنتی پای صندوق رأی

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905014

برچسب‌ها