«رئیس​کل بانک مرکزی اصلا توضیحی به نمایندگان ارائه نداد که بخواهیم آن را قانع کننده بدانیم یا نه؟!» این را نماینده زنجان گفت.

جمشيد انصاري در گفت​وگو با خبرآنلاين، در خصوص اظهارات امروز محمود بهمني در جلسه غيرعلني مجلس، گفت: ايشان صرفا يک گزارشي ارائه داد که هيچ چيز به اطلاعات من نيفزود و اطلاعت من بيشتر از او بود!

به گفته وي، اطلاعات بهمني در حد همان مطالبي بوده که تا کنون در رسانه​ها در خصوص تحريم ها و مسائل بازار ارز و سکه مطرح شده و او چيز بيشتري براي ارائه به نمايندگان همراه نياورده بود. از اين رو از مطالب وي چيزي به اطلاعات نمايندگان افزوده نشد.
نماينده زنجان در بررسي موفقيت يا عدم کاميابي بهمني در رياست بانک مرکزي گفت: الان کشور در شرايط خاصي است، از يکسو با تحريم​هاي مختلف روبرو هستيم و از سوي ديگر با مديريت اجرايي​اي روبرو هستيم که انطباق خوبي با اين شرايط ندارد. بايد مجموعه اين شرايط را کنار هم گذاشت تا ببينيم که آيا بانک مرکزي مي توانسته بهتر از اين عمل کند يا نه؟
انصاري ادامه داد: شرايط براي کليه دستگاه​هاي اجرايي به دليل وضعيت تحريمي کنوني و سياست​هاي اتخاذي خوب نيست. البته اين بدان معا نيست که بهتر از اين نمي​شد با اصلاح سياست​هاي اقتصادي کشور را اداره کرد. البته با توجه به مشي دولت، اميدي هم به اصلاح اين سياست​ها نيست.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =