دیواری مقابل پل خلیج فارس/ تحرکات عجیبی شکل گرفته است!

پس از نیم قرن و همچنین تصویب مصوبات و کلنگ زنی های متعدد، در دولت سیزدهم مجددا اجرای عملیات عمرانی پل خلیج فارس بر سر زبانها افتاد؛ اما این حرف و حدیث ها عملا نتوانست گره فاینانس را برای این پروژه کلان ملی بگشاید. اما حالا که با استفاده از چند شیوه سرمایه گذاری داخلی و خارجی این پروژه راه خود را در میان کوره راه ها نیز پیدا کرده، برخی اقدامات مشکوک عملا سدی مقابل اجرای این عملیات عمرانی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، با عملی شدن مصوبه قرارگیری ۸ همت اعتبار توسط وزارت راه، استانداری و سازمان منطقه آزاد قشم، تحرکات عجیب در استان هرمزگان شکل گرفته و دیواری بسیار وسیع دورتادور منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس که البته بخشی از آن در مسیر اجرای راه آهن ملی و همچنین بزرگراه خلیج فارس است، در عرض کمتر از یک هفته حتی تا بالای کوه و بیابان کشیده شده است! این سراسیمگی و پشتکار البته مثال زدنی است اما می بایست علل دقیق آن بررسی شود و هر گونه واگذاری زمین در این منطقه ویژه نیز با توجه به ملی بودن پروژه شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس، باید متوقف شود.

دیواری مقابل پل خلیج فارس/ تحرکات عجیبی در استان هرمزگان شکل گرفته است
به واقع می توان گفت دیوار منطقه ویژه خلیج فارس، روی پل خلیج فارس کشیده شد تا دستان جزیره از آغوش گرم سرزمین اصلی کوتاه شود.
امید می رود با تدبیر استاندار، مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و ورود دستگاه های نظارتی، امنیتی و دادستان محترم و مدعی العموم قشم و هرمزگان به این موضوع، دیگر شاهد این اقدامات در مسیر اجرایی پل خلیج فارس نباشیم.

23220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =