با شعار قانونی کردن سیاست‌های کلی جمعیت وارد مجلس شدم

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه زنان و خانواده با شعار قانونی کردن سیاست های کلی جمعیت وارد مجلس شدم و خوشبختانه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خوبی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در هفتمین نشست خبری خود با رسانه های استان قزوین که با شعار "تداوم خدمت برای زندگی بهتر" در اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در دوره گذشته ۴۸ قانون مهم در مجلس یازدهم وضع شد که ۱۹ قانون اقتصادی بود و قانون تجارت، اصلاح ساختار بودجه، جهش تولید، مسکن و قانون مالیات بر خانه های خالی و ارزش افزوده از جمله آن ها بود و تلاش کردیم قانون ها مسئله محوری و در راستای محرومیت زدایی باشد.

محمدبیگی با بیان اینکه مجلس یازدهم اقتصادی ترین مجلس بود افزود: در حوزه زنان و خانواده با شعار قانونی کردن سیاست های کلی جمعیت وارد مجلس شدم و تلاش ما بر این بود که بتوانیم یک ساختار جمعیتی در مجلس ایجاد کنیم و توانستیم کمیته جمعیت در کمیسیون بهداشت و طرح تعالی جمعیت و جوانی جمعیت را تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: با قانون جوانی جمعیت و خانواده بیش از۲۷۰ هزار مادر خودرو گرفتند و خوشبختانه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خوبی اجرا شد.

محمدبیگی با تاکید بر اینکه یکی از نماینده های فعال بین المللی بودم اظهارکرد: در کنار ایجاد یک میلیون شغل، در دیپلماسی پارلمانی هم تلاش کردیم ظرفیت های ایران را معرفی کنیم تا قهر با ایران پایان یابد و قراردادهای بین المللی شانگهای و بریکس از مهمترین کارها بود.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اعتبارات محرومیت زدایی ۱۱ برابر شد و در حوزه سلامت ۸۰ پروژه سلامت با شش هزار میلیارد تومان در دست اجراست که سه هزار میلیارد تومان از پروژه ها افتتاح شده است.

وی یادآور شد: توجه به مسایل و مشکلات جانبازان بالای ۵۰ درصد، قانون ترمیم و معافیت مالیاتی ایثارگران، اصلاح قراردادهای بیمه‌ای، خروج بنیاد شهید از بنگاه داری و بررسی شرکت های زیانده در این نهاد انقلابی، اقدام برای دو برابر شدن تخت های بیمارستانی، راه اندازی دانشکده داروسازی، ورود برخی تجهیزات بیمارستانی از کارهای خوب انجام شده است.

محمدبیگی در پایان خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۹۹ روستا، جهاد آبرسانی برای پوشش ۱۳۰ روستا با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان، ساخت پل و جاده ، پیگیری طرح چشمه نور، پیگیری افزایش اعتبارات دانشگاه ها و توجه به موضوع عفاف و حجاب برای استحکام خانواده از دیگر اقداماتی بود که پیگیری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =