هشدار بارش شدید باران و سیلابی شدن معابر در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با فعالیت یک سامانه بارشی، از فردا بارش باران در بیشتر نقاط آغاز و در این رابطه نسبت به وزش شدید باد، سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان همدان، هشدار سطح زرد صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت نیمه ابری تا ابری، همراه با غبار و آلودگی هوا، وزش شدید باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت وزش باد در ساعات بعداز ظهر امروز افزایش می یابد و در برخی از نقاط احتمال شکسته شدن شاخه و برگ درختان و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا وزش شدید باد پدیده غالب بیشتر نقاط استان است و احتمال رگبار باران به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

وی با اشاره به ادامه روند افزایشی دما نیز گفت: با توجه به افزایش ابر و رطوبت هوا، دمای بیشتر نقاط استان در شامگاه یکشنبه بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: برای روز سه‌شنبه فعالیت این سامانه کاهش می‌یابد و به صورت بارش پراکنده باران خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرهای استان همدان بوده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =