۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
این وضعیت عمر انسان را کاهش می‌دهد

وضعیت خواب می‌تواند پیامدهای عمیقی نه تنها برای کیفیت خواب، بلکه برای سلامت طولانی مدت داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین ؛همه می‌دانند که خواب بر سلامتی ما تاثیرگذار است اما چند نفر از ما وضعیت خواب خود را کنترل می‌کنیم؟ وضعیت خواب می تواند پیامدهای عمیقی نه تنها برای کیفیت خواب، بلکه برای سلامت طولانی مدت داشته باشد. در واقع، در بدترین حالت، وضعیت بد خواب ممکن است به آرامی عمر شما را کاهش دهد.

اطلاعات آنلاین در خبری نوشت:علیرغم تاثیری که وضعیت خواب می‌تواند بر شرایطی مانند زوال عقل و بیماری قلبی داشته باشد، تحقیقات محدودی وجود دارد که بر درد تمرکز دارد. اما کمردرد تنها یکی از نشانه های وضعیت خواب نامناسب است.

سامی مارگو، فیزیوتراپ، متخصص خواب و نویسنده کتاب راهنمای خواب خوب، توضیح می‌دهد: حالت خواب می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر سلامت کلی، راحتی و کیفیت زندگی شما تاثیر بگذارد. هر موقعیت و حالت مزایا و معایب خود را دارد و درک آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا برای سلامتی خود، نوع خواب خود را تنظیم کنید.

دکتر کت لدرل، دانشمند و نویسنده کتاب حس خواب است. او اشاره می کند که عوامل سبک زندگی در روز معمولاً علت مشکلات وضعیتی در شب هستند.

کاری که در روز انجام می دهید به طور کلی باعث ایجاد درد و ناراحتی می شود که هنگام خواب در موقعیت های خاص احساس می شود. یکی از رایج ترین عوامل مؤثر در این امر، سبک زندگی کم تحرک است، بنابراین حرکت منظم در طول روز مهم است و تاثیر مستقیم بر خواب و سلامتی انسان دارد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =