۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
بهترین خودروها برای مادران در جهان چیست؟ /عکس

ماشین‌هایی که مادران آن را می‌رانند، از سخت‌کوش‌ترین ماشین‌های خیابان‌ها هستند. آن‌ها باید بچه‌ها، خریدها، رانندگی در شهر و حمل‌ونقل بزرگراهی را تحمل کنند. بااین‌حال اغلب اوقات، چنین خودروها و SUV هایی صرفاً به‌عنوان ابزار طراحی می‌شوند، به این معنی که آن‌ها می‌توانند فاقد هرگونه جذابیت برای علاقه‌مندان به خودرو باشند.

امیرمسعود عابدین_ برخی از گزینه‌های خودرو برای مادران هنوز هم دارای سبک، عملکرد و تعداد زیادی از گزینه‌ها و امکانات اضافی جذاب هستند. در اینجا ۵ مورد از بهترین خودروهای مخصوص مادران لیست شده است و تضمین می‌کند که وظایف روزانه هرکسی را با رضایت ارائه کند.

۵. مزدا CX-۹۰

بهترین خودروها برای مادران در جهان چیست؟ /عکس

فضای داخلی CX-۹۰ دارای ویژگی‌های جالبی مانند الگوهای دوخت منحصربه‌فرد است که به روش‌های سنتی ژاپنی بازمی‌گردد. علاوه بر آن، صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی ۱۰.۳ اینچی جذاب، که می‌تواند تا ۱۲.۳ اینچ نیز ارتقا یابد، به جذابیت این بخش می‌افزاید. در زیر کاپوت، مزدا تصمیم گرفت در میان دریایی از رقبای ۲.۰ لیتری، با استفاده از یک موتور ۳.۳ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر خطی که ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، متمایز شود. مزدا CX-۹۰ می‌تواند ۸ نفر را در خود جای دهد، تا ۲۱۰۰ لیتر فضای بار را فراهم کند، و می‌تواند با کمتر از ۴۰ هزار دلار معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای شما باشد.

پیشرانه: ۳.۳ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر خطی

قدرت: ۲۸۰ اسب بخار

گشتاور: ۴۵۰ نیوتون متر

شتاب صفر تا صد: ۶.۳ ثانیه

حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت

۴. آلفارومئو استلویو

بهترین خودروها برای مادران در جهان چیست؟ /عکس

حضور این خودروی اسپرت با چهره تهاجمی و جذاب در لیست خودروهای مخصوص مادران کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته این بدان معنا نیست که آلفارومئو استلویو ۲۰۲۴ کاربردی نخواهد بود، چرا که هنوز ظرفیت ۵ نفر و فضای ذخیره‌سازی ۱۶۰۰ لیتری را فراهم می‌کند. پیشرانه این شاسی‌بلند جذاب ۲۸۰ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد را در ۵.۴ ثانیه انجام می‌دهد.

پیشرانه: ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر خطی

قدرت: ۲۸۰ اسب بخار

گشتاور: ۴۱۴ نیوتون متر

شتاب صفر تا صد: ۵.۴ ثانیه

حداکثر سرعت ۲۳۱ کیلومتر بر ساعت

۳. مرسدس بنز GLB

بهترین خودروها برای مادران در جهان چیست؟ /عکس

به گزارش خبرآنلاین، ستاره سه پر نشانی است که هنگام خرید یک خودروی خانوادگی زیبا و درعین‌حال کاربردی، نادیده گرفتن آن دشوار است. در حالی که مدل کوچک‌تر GLA ممکن است برای خانواده‌های پرجمعیت اذیت کننده باشد، اما GLB فضای سر، پا و فضای بار بیشتری را ارائه می‌کند. به لطف پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ که ۲۲۱ اسب بخار قدرت دارد، GLB از بسیاری از رقبا عملکرد بهتری دارد.

پیشرانه: ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر خطی

قدرت: ۲۲۱ اسب بخار

گشتاور: ۳۴۹ نیوتون متر

شتاب صفر تا صد: ۶.۹ ثانیه

حداکثر سرعت ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت

۲. تویوتا گرند هایلندر

بهترین خودروها برای مادران در جهان چیست؟ /عکس

تویوتا برندی است که به لطف حضور پیشرو در صنعت خودرو، نادیده گرفتن آن در زمینه قابلیت اطمینان برای افراد سطح بالا دشوار است. گرند هایلندر ۲۰۲۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت این خودرو که از ۴۳۳۲۰ دلار، معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود، شامل ۸ صندلی، موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ با ۲۶۵ اسب بخار، فضای بار حداکثر ۲۷۶۰ لیتری و امکانات سرگرم‌کننده در کابین است.

پیشرانه: ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر خطی

قدرت: ۲۶۵ اسب بخار

گشتاور: ۴۲۰ نیوتون متر

شتاب صفر تا صد: ۷.۵ ثانیه

حداکثر سرعت ۱۸۱ کیلومتر بر ساعت

۱. رنجروور ایووک

بهترین خودروها برای مادران در جهان چیست؟ /عکس

ایووک ثابت کرده است که به‌عنوان یک شاسی‌بلند سطح ابتدایی رنج روور، یک نام موفقیت‌آمیز جدی برای این برند است. این خودرو در حال حاضر با قیمتی کمتر از ۵۰,۰۰۰ دلار موجود است. رنجروور ایووک ۲۴۶ اسب بخار قدرت، ۳۶۴ نیوتون متر گشتاور، ۵ صندلی و فضای بار مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیشرانه: ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر خطی

قدرت: ۲۴۶ اسب بخار

گشتاور: ۳۶۴ نیوتون متر

شتاب صفر تا صد: ۷.۶ ثانیه

حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =