میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه‌های تقویت آن» برگزار می شود

مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران میزگردی با عنوان«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن »با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، کامبیز نوروزی حقوقدان رسانه ای و سعید ارکان زاده یزدی مدرس و روزنامه نگار به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زمان برگزاری این نشست روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ می باشد. علاقمندان به این نشست می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به این آدرس در اسکای روم شرکت کنند. شرکت و حضور در این میزگرد رایگان است.

به گزارش شفقنا، قرار است «مدرسه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه» موسسه بهاران برنامه های سال ۱۴۰۳ خود را با میزگرد «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن » آغاز کند و از این به بعد هم برنامه های ماهانه خود را در فصول مختلف اطلاع رسانی می کند. همچنین کلاس های تخصصی و میان رشته ای این مدرسه و میزگردهای آن اعلام و برگزار خواهد شد.

مدرسه «روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه» موسسه بهاران تا به حال، چندین ورک‌شاپ و کلاس استانی و تخصصی برای اهالی رسانه، ارتباطات و پژوهشگران برگزار کرده است.

میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه‌های تقویت آن» برگزار می شود

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =