بی قانونی عجیب در انتخابات ناشنوایان؛ رئیسی که استعفا نداد

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان بدون اینکه از سمت قبلی خود استعفا دهد، در انتخابات شرکت کرد و رئیس شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخابات فدراسیون ورزش ناشنوایان روز ۲۱ اسفند ماه ۱۴٠۲ برگزار شد و مصطفی نکولعل‌آزاد با کسب ۳۵ رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش ناشنوایان انتخاب شد.

طبق آیین نامه انتخابات فدراسیونهای ورزشی نفرات کاندیدای ریاست فدراسیونها برای حضور در انتخابات نباید هیچ سمت ریاست و سرپرستی داشته باشند و در این صورت جهت پرهیز از تعارض منافع و مشکلات دوشغله بودن باید پیش از حضور در انتخابات از سمت خود استعفا دهند. این در حالیست که این قانون صریح و روشن در انتخابات فدراسیون ناشنوایان به شکلی عجیبی نادیده گرفته شد.

مصطفی نکو لعل آزاد پیش از حضور در فدراسیون ناشنوایان به عنوان رئیس هیات چوگان تهران فعالیت می کرد و پس از اینکه تصمیم به حضور در انتخابات ناشنوایان گرفت، بدون اینکه از سمت خود استعفا دهد، در انتخابات شرکت کرد و رئیس شد. آنچه زیر پا گذاشتن علنی قانون به شمار می رود.

این بی قانونی می تواند صندلی ریاست فدراسیون ورزش ناشنوایان را مورد تهدید قرار دهد و زمینه را برای شکایت احتمالی کاندیداهای دیگر فراهم کند. آنچه در صورت رخ دادن می تواند انتخابات ۲۱ اسفند سال گذشته را نیز زیر سئوال برده و این فدراسیون را هم به جمع فدراسیون های غیرقانونی و بلاتکلیف اضافه کند. باید منتظر ماند و دید که سرانجام این بی قانونی در فدراسیون ناشنوایان به کجا ختم خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =