هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان؛ آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی هستیم

امیر واحدی گفت: نیروی هوایی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار امروز آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان اسبق این نیرو که با عنوان سفیران نهاجا در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: امروز بحمدلله نیروی هوایی ارتش به برکت حضور و زحمات پیشکسوتان بسیار آماده تر از قبل برای انجام هر ماموریتی است.

آنگونه که فارس روایت کرده، وی افزود: کارکنان جوان نیروی هوایی با الگوگیری از پیشکسوتان این نیرو که در دفاع مقدس خوش درخشیدند در این برهه از زمان به بهترین وضعیت در حال انجام ماموریت هستند و از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.

امیر واحدی با بیان اینکه جوانان ما در نیروی هوایی با عشق و با ولایتمداری کامل در خدمت انقلاب و نظام هستند اظهار کرد: نیروی هوایی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار امروز آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی پیشکسوتان ما در دفاع مقدس به خصوص خلبانان شجاع نیروی هوایی به وجود آمده است، تصریح کرد: لازمه قدردانی از پیشکسوتان رسیدن به شناخت کافی در مورد این عزیزان است که چگونه در دوران جنگ در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و دوران پرافتخار ما را امروز رقم زدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906514

برچسب‌ها