فرمان پوتین برای انتصاب مقام‌های جدید/  پاتروشف دستیار شد

طبق اطلاعیه کاخ کرملین، رئیس‌جمهور روسیه امروز –سه‌شنبه– فرمان‌های مربوط به انتصاب مقامات جدید در دولت روسیه را امضا کرد.

به گزارش خبرآنلاین در بیانیه کرملین آمده است: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «نیکلای پاتروشف» را که پیشتر دبیر شورای امنیت روسیه بود، به عنوان دستیار رئیس‌جمهور منصوب کرد. هم‌چنین «یوری اوشاکوف» دستیار کرملین و «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در سمت‌های خود ابقا شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از بیانیه کرملین گزارش کرد: «الکسی دیومین» فرماندار سابق منطقه تولا روسیه اکنون به عنوان دستیار رئیس‌جمهور منصوب شده است و «آنتون واینو» رئیس دفتر رئیس‌جمهور، «ولادیمیر مدینسکی»، «دیمیتری میرونوف» و «آندری فورسنکو» مجددا در سمت خود به عنوان دستیاران رئیس‌جمهور روسیه باقی ماندند.

به نقل از ایسنا کاخ کرملین هم‌چنین اعلام کرد، «ایگور لویتین» وزیر سابق حمل‌ونقل به عنوان دستیار رئیس‌جمهور و نماینده ویژه همکاری‌های بین‌المللی در زمینه حمل‌ونقل منصوب شده است.

طبق فرمان رئیس‌جمهور روسیه، هم‌چنین «الکسی گروموف» و «سرگئی کرینکو» را به عنوان معاون اول ریاست‌جمهوری، «دیمیتری کوزاک»، «ماگومدسالام ماگومدوف» و «ولادیمیر اوستروونکو» را به‌عنوان معاونان دولت و همچنین «آنتون کوبیاکوف» را به عنوان مشاور رئیس‌جمهور منصوب کرده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه که در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد و قرار است به مدت شش سال تا ۲۰۳۰ رئیس جمهور باشد، از روز یکشنبه شروع به تغییراتی در دولت خود کرده و بدین ترتیب برخی از وزرا تغییر یافته و یا جابه‌جا شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =