جشنواره گل و گلاب روستای «فرخد» لغو شد

عضو شورای اسلامی روستای فرخد گفت: برگزاری جشنواره گل و گلاب روستای فرخد که با عنوان "قمصر خراسان" شناخته می‌شود، به دلیل هشدار بارندگی و وقوع سیل در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه کنونی لغو شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد امیرخانی مقدم در گفتگویی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب، اظهارکرد: برهمین اساس، برگزاری جشنواره گل و گلاب روستای فرخد که با عنوان "قمصر خراسان" شناخته می‌شود، به دلیل هشدار بارندگی و وقوع سیل در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه کنونی لغو شد.

وی گفت: این روستا که دارنده بیشترین باغ های گل محمدی منطقه است هر ساله با میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی، جشنواره گل و گلاب را برگزار می‌کند و این جشنواره آغازی بر جمع آوری گل محمدی از باغ‌های منطقه محسوب می‌شود.

امیرخانی مقدم افزود: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی و بارندگی شدید در روز جمعه پیش رو طبق تصمیمات اتخاذ شده در هیات اجرایی جشنواره، برگزاری این جشنواره برای این روز لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

عضو شورای اسلامی روستای فرخد تصریح کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده جشنواره گل و گلاب و بازی های بومی محلی این روستا در روز جمعه هفته آینده در تاریخ چهارم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =