شلیک ۳۰ موشک کروز و ۱۰۰ موشک بالستیک به سمت اسرائیل به روایت محسن رضایی /خودمان می دانستیم تعدادی از موشک های ما را در آسمان می زنند

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح جزئیاتی از عملیات «وعده صادق» تاکید کرد که ۱۶۲ پهپاد، ۳۰ موشک کروز و ۱۰۰ موشک بالستیک مستقیم بر سر اسرائیل خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محسن رضایی در یادواره شهدای عملیات حاج عمران، در خصوص عملیات «وعده صادق» تاکید کرد: برخی می‌گفتند که ما دو تا موشک بزنیم کافی است، برخی می‌گفتند ده دوازده تا بزنیم، اینجا برای ما مهم بود که جنگی بعد از این عملیات اتفاق نیفتد و ما باید قدرت نمایی می‌کردیم.

وی گفت: دشمن می‌گوید که ما یک تعدادی از موشک‌ها و پهپادها را در آسمان زدیم، ما خودمان هم می‌دانستیم که می‌توانید تعدادی را بزنید. اما ما در کنار پاسخ می‌خواستیم قدرت نمایی هم کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق ۱۶۲ پهپاد، ۳۰ موشک کروز و ۱۰۰ موشک بالستیک مستقیم بر سر اسرائیل خورد، یادآور شد: در عین حال که پاسخ دادیم یک قدرت نمایی هم شد و ما نشان دادیم که ایران هم همان ایران ۵۷ هست و همان اقتدار را دارد و از کسی نمی‌ترسد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907588

برچسب‌ها