علی اف به سفارت ایران رفت؛ امضای دفتر یابود شهدای جمهور/عکس

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان با حضور در سفارت کشورمان در باکو دفتر یادبود شهدای جمهور را امضا کرد.

به گزارش خبرآنلاین الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ایران اعلام داشته و دفتریادبود شهدای جمهور را امضا کرد.

همچنین، الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در پیامی مکتوب به مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، شهادت جانگداز حضرت‌ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سایر هیات همراه را به محضر مبارک ایشان، دولت و ملت شریف ایران و خانواده شهدا تسلیت گفت و برای ایشان علو صبر را خواستار شدند.

علی اف به سفارت ایران رفت؛ امضای دفتر یابود شهدای جمهور/عکس

علی‌اف در پیام تسلیت خود به مقام معظم رهبری در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی اظهار داشت: از خبر جان باختن دلخراش سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان در سانحه بالگرد که ضایعه بزرگی برای کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و مردم آن است، بشدت متاثر شدیم.

مردم ایران در سیمای رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی، دولتمردی برجسته را از دست دادند که تمام عمر با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد. یاد و خاطره گرامی او همیشه در قلب ما زنده خواهد بود.

در این روز غم انگیز، از درگاه خداوند متعال برای مردم دوست و برادر ایران صبر و بردباری مسألت می نمایم، در غم و اندوه آنان شریک هستیم، از طرف خود و از طرف مردم آذربایجان عمیق‌ترین تسلیت خود را به حضرتعالی، خانواده و بستگان جان باختگان و همه مردم شما ابراز می‌کنم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =