مقایسه تشییع پیکر شهید رئیسی به تشییع امام خمینی (ره)

نایب‌رئیس شورای شهر تهران تشییع پیکر شهید رئیسی را شبیه‌ترین تجمع به مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: تشییع باشکوهی از سوی شهروندان از شهید آیت‌الله رئیسی انجام شد و این تشییع را می‌توان شبیه‌ترین تجمع به مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

تسنیم در خبری نوشت: پرویز سروری؛ نایب‌رئیس شورای شهر تهران امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشییع باشکوهی از سوی شهروندان شریف تهرانی از پیکر مطهر شهدای خدمت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی انجام شد و این تشییع را می‌توان شبیه‌ترین تجمع به مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی افزود: حضرت آیت‌الله رئیسی در زمان فعالیت خود در ریاست جمهوری به‌گونه‌ای عمل کرد که بار دیگر یاد و خاطره شهید رجایی در اذهان مردم زنده شد و تجلی پیدا کرد.

سروری ادامه داد: مردم شهید رئیسی را در قامت شهید رجایی دیدند.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: رئیسی در زمان حضورش به عنوان رئیس جمهور به‌گونه‌ای عمل کرد که سطح ریاست جمهوری بار دیگر به مبنای انقلاب اسلامی بازگردانده شد و رئیسی نشان داد که اگر در بین مردم باشد مردم او را دوست خواهد داشت.

سروری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ماه آینده تصریح کرد: ساده‌زیستی حضرت آیت‌الله رئیسی نشان داد که نباید نگاه اشرافی‌گری به مسئولیت وجود داشته باشد به‌طوریکه وی در دوران فعالیت خود در زمان ریاست جمهوری از هرگونه اشرافی‌گری به‌دور بود.

وی ادامه داد: قاعدتاً انتخابات آتی ریاست جمهوری به‌گونه‌ای خواهد بود که مردم به دنبال انتخاب فردی خواهند بود که رویکرد وی همانند شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری باشد.

سروری ادامه داد: شهید رئیسی باید الگوی کاندیداهای ریاست جمهوری باشد.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: به هر حال نمی‌توان از هم‌اکنون اسمی را به زبان آورد اما طبیعی است که یک انتخابات پرشور را در پیش خواهیم داشت و انتخابات بعدی یک انتخابات رقابتی خواهد بود.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران همچنین به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان نیز با برخوردی که همزمان با شهادت آیت‌الله رئیسی داشتند به‌نوعی به دنبال بازگشت به سطح سیاست بودند و پیامی که از سران اصلاحات دریافت کرده‌ایم اعلام می‌دارد که عذرخواه ملت هستند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =