حدس می‌زنید حلقه هوشمند سامسونگ چند قیمت خورد؟

این حلقه هوشمند احتمالاً در آمریکا با اشتراک ماهانه کمتر از ۱۰ دلار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گلکسی رینگ (Galaxy Ring) سامسونگ ظاهراً در ایالات‌متحده با قیمتی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار و اشتراک ماهانه کمتر از ۱۰ دلار عرضه می‌شود.

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید که سامسونگ درحال آماده‌شدن برای عرضه گجت پوشیدنی گلکسی رینگ است. اما غول کره‌ای هنوز جزئیات قیمت یا هزینه حق اشتراک گلکسی رینگ را تأیید نکرده است.

حدس می‌زنید حلقه هوشمند سامسونگ چند قیمت خورد؟

قیمت احتمالی گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

سامسونگ درحال آماده‌شدن برای عرضه گجت پوشیدنی Galaxy Ring است. گلکسی رینگ احتمالاً در رویداد گلکسی آنپکد که گفته می‌شود در ۱۰ جولای (۲۰ تیرماه) برگزار می‌شود، از راه می‌رسد. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد حلقه هوشمند گلکسی رینگ منتشر شده است. اما هنوز مشخص نیست که این گجت پوشیدنی قرار است با چه قیمتی عرضه شود. حالا یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند که محدوده قیمت احتمالی حلقه گلکسی سامسونگ را می‌داند. همچنین ادعا می‌کند از هزینه حق اشتراک ماهانه احتمالی آن مطلع شده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، گلکسی رینگ سامسونگ با قیمت حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰‌ دلار عرضه خواهد شد. این گجت پوشیدنی جدید ظاهراً قیمتی رقابتی با Oura Ring ۳ در محدوده ۳۰۰ دلار خواهد داشت. مدل Heritage حلقه Oura قیمتی ۳۰۰‌ دلاری و مدل Rose Gold Horizon قیمتی ۲۵۰ دلاری دارد.

گفتنی است حق اشتراک سالانه Oura Ring ۳ برابر با ۷۱.۸۸ دلار است که دسترسی به طیف کاملی از ویژگی‌ها را فراهم می‌کند. هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ می‌خواهد با حق اشتراک احتمالی ۱۰ دلار در ماه چه امکاناتی را دراختیار کاربران قرار بدهد. این منبع آگاه صحبت از اشتراک کمتر از ۱۰ دلار برای بازار ایالات‌متحده می‌کند.

درنظر داشته باشید که هنوز هیچ‌یک از جزئیات مربوط به قیمت و حق اشتراک، به‌طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است. درحالی‌که دسترسی به ویژگی‌های سلامتی در گلکسی واچ ۶ نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارد، تعیین هزینه برای گلکسی رینگ می‌تواند ناخوشایند به‌نظر برسد؛ مگر اینکه سامسونگ برنامه‌هایی برای افزایش ارزش این خدمات در نظر داشته باشد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد رضا مکتوبیان IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 2
    برای خرید حلقه هوشمند سامسونگ باید 23 میلیون تومان پرداخت نمود چقدر باید برای هزینه ارسال واریز شود