دادستان تهران و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بازدید از ستاد انتخابات کشور، در جریان روند ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم قرار گرفتند.

به گزارش ايسنا و مهر، جعفري دولت آبادي دادستان تهران، به همراه عبداللهي معاون امنيتي وزير كشور دوشنبه صبح در ستاد انتخابات كشور حاضر شدند و از نزديك در جريان روند ثبت نام كانديداهاي انتخابات مجلس شوراي قرار گرفتند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس هفتم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
غلامعلی حدادعادل با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای ورود به عرصه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. 
وی گفت: از این که یک بار دیگر توانسته ام در عرصه انتخابات حضور یابم خدا را شاکرم.
غلامعلي حدادعادل كه براي ثبت نام جهت كانديداتوري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ستاد انتخابات كشور حاضر شده بود، با بيان اين مطلب، افزود: فعاليت‌هاي خود را پيگيري خواهم كرد و اميدوارم اصولگرايان اين انتخابات را با موفقيت پشت سر بگذارند.
 
وي درباره‌ي فعاليت‌هاي جريان انحرافي و تلاششان براي ورود به مجلس گفت: طيف‌ها و گروه‌هاي سياسي تلاش مي‌كنند كه در انتخابات پيروز شوند، اما اين مردم هستند كه مسئوليت دارند با بصيرت در خصوص ورود افراد و طيف‌هاي سياسي به مجلس تصميم بگيرند.
 
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس درباره‌ي موضع اصلاح طلبان براي ورود به انتخابات نيز يادآورشد: تغيير موضع اصلاح طلبان و تلاششان براي شركت در انتخابات امري بديهي به نظر مي‌رسيد، زيرا جمهوري اسلامي براي همه جريان‌هاي سياسي فضاي آزاد قائل شده است به همين دليل عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات از ابتدا امر غير قابل قبولي بود.
 
وي درباره‌ي عملكرد مجلس هشتم ترجيح داد سكوت كند و گفت: در شرايط فعلي ضرورتي نمي‌بينم كه درباره‌ي عملكرد مجلس هشتم صحبت كنم و به نظر من بايد از همه‌ي جريانان‌هاي سياسي و همه‌ي اقشار مختلف مردم در شرايط فعلي براي شركت در انتخابات دعوت كنيم و زمينه‌ي حضور مردم در انتخابات از سوي دستگاه‌هاي اجرايي فراهم شود؛ چرا كه 4 سال مردم براي نمايندگان تصميم مي‌گيرند و يك روز هم مردم مي‌توانند با حضور در انتخابات و انتخاب نمايندگان خود براي مجلس تصميم بگيرند. وي درباره‌ي تركيب مجلس نهم تصريح كرد: هنوز زود است كه درباره‌ي تركيب مجلس نهم قضاوت كنيم، اما به طور حتم عملكرد و تركيب مجلس نهم تابعي از گرايش‌هاي نمايندگان و افرادي است كه در آن حضور خواهند داشت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =