رئیس جمهور از وزارت اطلاعات بازدید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در جمع وزير، معاونين و كاركنان وزارت اطلاعات، وجود سيستم منسجم و مقتدر اطلاعاتي را تضمين‌كننده امنيت و منافع ملي كشور دانست و تصريح كرد: وزارت اطلاعات مهمترين ركن اطلاعاتي كشور و پشتيبان مردم است.
رييس جمهور با بيان اينكه در وزارت اطلاعات مسايل ملي بايستي با نگاه كلان پيگيري شود، اظهار داشت: پايه تمامي تلاش‌ها و فعاليت‌هاي اين وزارتخانه بر تقوا و ورع است و بايد تضمين‌كننده اصول در كليه دستگاه‌هاي اطلاعاتي كشور باشد. 
 
رييس جمهور با اشاره به اهميت و حساسيت وزارت اطلاعات، گفت: فكر و نگاه وزارت اطلاعات بايد به قله‌ها و افق‌هاي بلند باشد.
 
رييس شوراي عالي امنيت ملي در ادامه با اشاره به تحولات جهاني و بيداري اسلامي در منطقه خاطر نشان كرد: عميق‌ترين و هوشمندانه‌ترين تحليل‌ها بايد در وزارت اطلاعات انجام شود و وزارت اطلاعات بايد از تحولات بوجود آمده در منطقه جلوتر بوده و افق نگاهش جهاني باشد.
 
احمدي‌نژاد در ادامه تهديدات دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: تا زنده هستيم حسرت ذره‌اي عقب‌نشيني و سازش با مستكبران عالم را بر دل دشمنان خواهيم گذاشت.
 
در ابتداي اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات در سخناني گزارشي از برنامه‌ها و اقدامات وزارت اطلاعات و جهت‌گيري و رويكرد اين وزارتخانه در حوزه‌هاي راهبردي، مقابله با تهاجم جاسوسي بيگانگان فضاي سايبري، بيداري اسلامي و تحولات منطقه و جهان، همكاري با جامعه اطلاعاتي كشور و چالش‌ها و تهديدات امنيتي ارائه كرد.
 
همچنين رييس جمهور در ابتداي حضور در وزارت اطلاعات، به مقام شامخ شهداي گمنام اداي احترام کرد.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =