بازنشر هفت کتاب از مجموعه آثار زنده یاد نادر ابراهیمی به علت استقبال خوب مردم از این کتاب‌ها روانه بازار شد.

ایسنا گزارش داده که از آثار این نویسنده‌ فقید، کتاب‌های «یک عاشقانه‌ آرام» برای نوبت هجدهم، «رونوشت بدون اصل» برای نوبت ششم، «فردا شکل امروز نیست» برای نوبت ششم، «چهل نامه‌ کوتاه به همسرم» برای نوبت نوزدهم، «خانه‌ای برای شب» برای نوبت چهارم، «افسانه‌ باران» برای نوبت چهارم و «مکان‌های عمومی» برای نوبت هشتم از سوی نشر روزبهان منتشر می‌شوند.


همچنین اخیرا از دیگر آثار ابراهیمی، کتاب‌های «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» برای نوبت چهارم از سوی انتشارات سوره‌ مهر، «بر جاده‌ آبی سرخ» برای نوبت پنجم، «مردی در تبعید ابدی» برای نوبت هفتم و «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم» برای نوبت بیست‌ودوم از سوی نشر روزبهان تجدید چاپ شده‌اند.


نادر ابراهیمی متولد 14 فروردین‌ماه سال 1315 در تهران بود. علاوه بر نگارش کتاب‌های داستانی زیادی برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان، چندین کتاب پژوهشی، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه، چندین فیلم مستند و سینمایی و همچنین دو مجموعه‌ تلویزیونی را نوشته و کارگردانی کرده و آهنگ‌ها و ترانه‌هایی برای آن‌ها ساخته است. این نویسنده‌ پیشکسوت 16 خردادماه سال 87 درگذشت.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان از سراسر کشور نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، این کتاب را از طریق همین سامانه سفارش بدهند.

 

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =