کتاب​های «آوای جاودان دختران ایرانی، اگر فرزند دختر دارید، زندگینامه لیونل مسی، تشنه دیدار و...» در فهرست پرفروش​ترین کتاب​های هفته گذشته قرار گرفتند.

محسن حدادی: بر اساس لیست منتشرشده پرفروش‌ترین آثار هفته ابتدایی بهمن ماه در سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام)، کتاب‌های متنوعی از حوزه‌های مختلف تاریخی – ادبی– آموزشی و روانشناسی در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید. برای اطلاع بیشتر از کتاب‌های معرفی شده در این گزارش، روی نام کتاب‌ها کلیک کنید.

کتاب آموزشی و خواندنی «اگر فرزند دختر دارید» در رتبه نخست پرفروش های هفته گذشته قرار گرفته است؛ کتابی در حوزه جامعه شناسی که نویسنده اش از سرآمدان عرصهٔ تعلیم و تربیت در ایتالیاست که مدیریت «زایشگاه مونته‌سوری» را از آغاز برعهده داشته است. خانم بلوتی علاوه بر تجربهٔ عملی گسترده، آثار بسیاری منتشر کرده و کتاب اگر فرزند دختر دارید معروف‌ترین اثر این مربی بزرگ است که در چهار فصل تأثیر اوضاع و احوال اجتماعی را بر دوران کودکی تشریح می‌کند.

«تشنه دیدار» که از سوی ناشرش عنوان پرتیراژ ترین کتاب کودک کشور را گرفته، نیز در رده دوم لیست پرفروش ها قرار گرفته؛ کتابی جمع و جور و ارزان برای گروه سنی کودک و نوجوان که راوی آن قصه گوی ظهر جمعه هاست؛ محمدرضا سرشار.

«101 برنامه تمرینی برای پرورش اندام» نیز در رده بعدی پرفروش ها قرار گرفته کتابی که به گفته ناشر چه بخواهید تمام بدن را در یک جلسه تمرین تحت فشار بگذارید و چه قصد تمرکز بر روی هر یک از هفت گروه عضلانی اصلی را داشته‌باشید، می‌توانید برنامه‌ای متناسب با نیاز خود ـ برای تک‌تک روزهای هفته ـ را در این کتاب پیدا کنید.

بنابراین گزارش، کتاب زندگی نامه «لیونل مسی» هم همچنان در لیست پرفروش‌ها جای دارد. این کتاب فصل‌های جذابی از دفتر زندگی ستاره فوتبال جهان را که این روزها در کشورمان طرفداران زیادی دارد، بازگو می‌کند.

همچنین «گام های بزرگ به سوی موفقیت»، «چرا زن ها مردان را از دست می دهند» و «آوای جاودان دختران ایرانی» نیز در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

آخرین کتاب فهرست پرفروش‌های هفته قبل هم کتاب «پ نه پ» است که چاپ هفتم آن در بازار توزیع شده است.

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

اگر فرزند دختر دارید

لوکا کایولی

نی

3000

در چهار فصل تأثیر اوضاع و احوال اجتماعی را بر دوران کودکی تشریح می‌کند و نشان می‌دهد که عوامل اجتماعی و به‌ویژه عوامل تربیتی و فرهنگی، چگونه کلیشه‌های تبعیض‌آمیز را در ذهن و رفتار کودکان رواج می‌دهند.

تشنه دیدار

محمدرضا سرشار

سوره مهر

2500

کتاب روایتی از جنگ برموک، جنگ‌های زمان پیامبر(ص) را به تصویر می‌کشد و داستان کتاب به این شکل است که پیک مسلمانان از مرز روم از راه رسیده و خبر می‌دهند که امپراطور روم با لشکری بزرگ برای حمله به مسلمانان تشکیل می‌شود. پس از رسیدن این پیک پیامبر اسلام دستور بسیج عمومی را صادر می‌کند که از این پس داستان کتاب روی ابوذر شخصیت مهم داستان متمرکز شده، آماده شدن ابوذر برای مقابله با دشمنان و تجهیز شتر لاغرش را نشان می‌دهد.

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

101 برنامه تمرینی برای پرورش اندام

میکائیل برگ

بامداد کتاب

15000

ناشر کتاب معتقد است معرفی کامل حرکات تمرینی به همراه صدها عکس و نکته کلیدی از قهرمانان حرفه‌ای باعث شده است تا این کتاب به یک دایرةالمعارف حرکات بدنسازی تبدیل شود.

گام​های بزرگ به سوی موفقیت

آنتونی رابینز

آوای سورنا

7000

365 درس عملی که بر اساس بهترین ابزار ،تکنیک و دستورالعملهایی که با روش ساده می توانید بهترین گامها را در بهبود زندگیتان بردارید.

چرا زنان مردان را از دست می​دهند

جس مک​کان

البرز

3500

اگر در آغاز یک رابطه هستید، اگر ازدواج کرده اید و می خواهید کنترل امور را دوباره در دست بگیرید و پایه های زندگی تان را مستحکم کنید، اگر فریب خورده اید و به دنبال راهی برای یافتن اصول و قوانین هستید، این کتاب مناسب شماست.

آوای جاودان دختران ایرانی

کار گروهی

نی نگار

3000

یک مجموعه داستان خواندنی که 88 داستان کوتاه دیگر از ایران باستان را پیش روی مخاطب می​گذارد.

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =