نمایندگان طراح سوال از رئیس​جمهور از پاسخ نمایندگان احمدی​نژاد به سوالاتشان در کمیسیون​های مجلس قانع نشدند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست بخش پایانی جلسه امروز مجلس را بر عهده داشت، با بیان اینکه سوال از رئیس​جمهور مدت​ها در محافل داخلی و رسانه​ها مطرح بوده است، گفت: ما هم همواره تاکید کردیم که بر اساس آیین​نامه در برابر این سوال عمل می​کنیم. بر این اساس، سوال مذکور به کمیسیون​ها ارجاع شد.
به گفته وی، بر اساس ماده 196 آیین​نامه داخلی مجلس چنانچه پس از یک هفته، یک چهارم نمایندگان سوال کننده از پاسخ​ها قانع نشدند، باید رئیس​جمهور برای پاسخ به مجلس بیایند.
باهنر گفت: نمایندگان سوال کننده طی نامه​ای که به هیات رئیسه رسیده است، اعلام کردند که از پاسخ​ها قانع نشدند و درخواست حضور رئیس​جمهور را مطرح کرده​اند. از این رو رئیس​جمهور باید ظرف یک ماه آینده برای پاسخ به این سوال به مجلس بیاید. طی هماهنگی ای که با دولت می شود، انشالله رئیس جمهور در نیمه دوم اسفند در صحن علنی به این سوالات پاسخ خواهند داد.
گفتنی است در نامه طراحان سوال به هیات رئیسه آمده است: در جلسه روزچهارشنبه 12/11/90، نمایندگان سوال کننده اتفاق نظر دارشتند که هیچ یک از پاسخ​های ارائه شده از سوی دولت قانع کننده نبوده و برای حسن تفاهم مجلس و دولت لازم است که این سوالات در صحن علنی از رئیس جمهور پاسخ داده شود.
متن کامل این سوالات تا دقایقی دیگر ارسال می شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    15 0
    ای کاش هر ساله انتخابات مجلس و ریاست جمهوری داشتیم تا اقایون کمی به خودشون بیان