نایب رئیس مجلس شنبه به سوالات خبرنگاران خبرآنلاین پاسخ می​دهد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه​های انتخابیه کرمان و تهران است که در این انتخابات نیز از حوزه تهران و در لیست جبهه متحد اصولگرایان وارد عرصه رقابت خواهد شد.
برادر 59 ساله شهید باهنر، فقط در دوره مجلس اول و ششم نماینده نبوده و با مدرک فوق لیسانس اقتصاد، بیشترین حضور را در کمیسیون​های اجتماعی و تلفیق بودجه داشته است. او از مجلس هفتم تا کنون، به جز سال 89، نایب رئیس مجلس بوده است.
کاربران محترم می​توانند سوالاتشان از محمدرضا باهنر را تا ظهر فردا در بخش کامنت​های این مطلب منتشر کنند تا با او در میان بگذاریم.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 58
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    4 130
    حجت الاسلام حاجی سید محمد موحد از دوستان اصول گرای سابق شما می باشد، نقش بی بدیل ایشان در استیضاح عبدالله نوری و خدمات بی شائبه و دلسوزانه ایشان و پیگیریهای مداوم ایشان در حوزه انتخابیه مردم محروم کهگیلویه فراموش نشدنی است. پیش بینی می شود ایشان در این دوره اگر تایید صلاحیت شود با اختلاف بسیار برنده انتخابات خواهد شد. به نظر می رسد تلاش های رقیب ایشان که عضو جبهه پایداری است در شورای نگهبان تاثیر گذار شد و ایشان رد صلاحیت گردید. دوستان شما در جبهه متحد نیز رقیب ایشان را به عنوان کاندید جبهه متحد رسما اعلام کردن. شما از آقای موحد شناخت کافی دارید و صاحب نفوذ هستید. چرا از ایشان دفاع نمی کنید؟
    • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
      2 27
      او در فتنه ساکت بود چرا پنهان میکند؟این نفاق نیست؟
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    55 4
    اقاي باهنر شما بابت چه چيزهايي در اين 33 سال از مردم معذرت خواهي مي كنيد ؟
  • سیدعلی نژادغفار IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    نظر شما درباره این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند نمایندگان مجلس نباید عضو حزب و گروههای سیاسی باشند ، نباید به فکر چپ و راست باشند و باید فارغ از اندیشه های حزبی و سیاسی کار خود را انجام دهند چیست؟
    • بدون نام IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
      13 0
      لطف بفرمائید منبع این سخن منتسب به امام را هم ذکر کنید
  • بدون نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    54 4
    بپرسید کی ماازدست شماودوستانتون که هرروز دوستی هاتون به خاطرمقام به دشمنی تبدیل میشه خلاص میشیم
  • jasem IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت نماینده مردمی مجلس از ایشان سوال دارم با توجه به موج جدید گرانی ها و داغ شدن بازار گرانی بعد از تعطیلات عید وبعد از انتخابات مجلس چه راهکاری شما و مجلس در پیش میگیرید برای مقابله با این معضل..؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    22 1
    آقای باهنر خجالات نکشیدی اینطور از معلمین بیچاره شرکتی بد گفتی آیا نمی دانستی که خدایی هم هست
  • سلطانی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    3 5
    چرا اصولگرایان چهره های منطقه ای و قومیتی که در سطح ملی شناخته شده هستند را جهت نامزد شدن از تهران معرفی نمی کند؟ مثلا خود ایشان چه لزومی دارد از کرمان به جای تهران نامزد شود؟ یا افرادی از هیئت رئیسه مثل دکتر فرهنگی که افتخار آذربایجانند میتوانست بجای تبریز از تهران معرفی شود و همچنین آقای ناطق همچنین ... در این صورت پتانسیل اجتماعی این نامزدها در شهرستانها میتوانستند برروی اصولگرایان جوان منطقه سرمایه گذاری کنند و از طرفی مشارکت قومیت های تهران نیز در انتخابات بیشتر می شد.
  • مهدي IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    31 1
    آقاي باهنر نظر شما در رابطه با انتخابات ششم مجلس كه شما و دوستانتان از آخر اول شديد چه بود و چه احساسي داريد؟2)نظر شما راجع به استيصاح نوري در مجلس 5 كه با تق... راي آورد و وزير ارشاد كه راي نياورد چيست و آيا همين احساس را موقع راي نياوردن وزير اقتصاد هم داشتيد آيا هنوز اعتقاد به خريده شدن نمايندگان آن زمان و هم اكنون را داريد لطفا به طور شفاف جواب داده و تفره نرويد3)نظر شما وضع اقتصادي مردم كه ولينعمت شما هستند بهتر شده اگر بهتر نشده كه نشده شما چكار كرديد؟؟؟؟غير از اين بوده كه بفكر منافع خودتان بوديد كه منجمله عيدي 5 ميليوني تا حقوق مادام العمر كداميك؟تاكي ميخواهيد قيافه مردم فريب به خود بگيريد آيا اين دروغ و تزوير نيست؟
  • مردم بویراحمد US ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    7 0
    با سلام/چرا جبهه متحد به جبهه پایداری نپیوست.تا حداقل افکار عمومی رفتارها و تصمیم های آنها را بهتر بپذیرد.مردم ما بر اساس کدام برداشت باید تصمیم های جبهه متحد را قبول کنند/وقتی جبهه پابداری برای آنها تصمیم می گیرد.در استان کهگیلوبه وبویراحمد تمام کاندیداها این جبهه ار اعضای موسس جبهه پایداری انتخاب سده اند در حالی که مردم به آنها هیچ تمایلی هم ندارند/چرا جبهه متحد می خواهد مسئولیت شکست قطعی جبهه پابداری را در استان کهگیلویه وبویراحمد به نام خود ثبت کند در حالی که کاندیدای مورد حمایت شما در تراکت های تبلیغاتی خود فقط از شعار جبهه متحد استفاده می کنند ودر سخنرانی های خود در مناطق مختلف از برخی از اعضای اصلی جبهه متحد با عنوان ساکتین فتنه با رکیک ترین الفاظ نام می برد؟
  • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    9 3
    سلام من 2 سوال دارم: 1- مجلس محترم مردمی! در یک سال گذشته که در لیبی انقلاب رخ داده و از پایان مهر که قذافی کشته شده است، چه اقدام قابل توجهی برای آزادی امام موسی صدر انجام داده است؟ 2- چرا مجلس در مقابل این همه بی کفایتی دولت در 7 سال گذشته تقریباً سکوت کرده است؟ در فرازهایی از زیارات مختلف هر گاه کسی را مورد لعنت یا رحمت قرار داده اند، در ادامه آمده است "و من شایعت و بایعت و تابعت". به نظر من همه نمایندگان، مدیران و مجریان قانون در هر سطحی نسبت به این همه بی سامانی و این همه رنج مردم مسئول اند. ضربه ای که این دولت به مملکت زد،در تاریخ معاصر بی سابقه بوده است. در هیچ برهه ای از تاریخ این مملکت ما این قدر درآمد نداشته ایم، در عین حال هیچ وقت مردم این قدر ناراضی نبوده اند. خداوکیلی سانسور نکن
  • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    31 4
    با سلام آقای باهنر آیا شما فکر نمیکنید اگر اصلاح طلبها شرکت میکردند هیچ اصول گرائی از حوزه تهران وارد مجلس نمیشد !
  • خبرنگار متهم NL ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    3 0
    برای متهمینی که هم اکنون پرونده آنها در جریان رسیدگی است و هر لحظه منتظر صدور حکم هستند به ویژه کسانی که شاکی خصوصی ندارند ، ابلاغ قانون مجازات جدید و اجرایی شدن هر چه سریعتر آن به خصوص اگر در همین اسفند ماه سال 90 باشد ، حیاتی است . چرا مجلس این قانون را به دولت و قوه قضائیه ابلاغ نمی کند ؟ من و همسرم هر دو متهم به جرایمی شدیم که به هیچ عنوان مرتکب نشدیم و تنها به علت تحقیق که در زمینه پیگیری از جرم انجام می دادیم دچار مشکل شدیم . من یک خبرنگار در شهر مشهد هستم . تمامی اقرارهای ما بر خلاف اصل 38 قانون اساسی و مواد 6 الی 14 قانون حقوق شهروندی گرفته شده است و به همین استناد قرار بازداشت هم صادر شده بود که اکنون با وثیقه آزاد هستم و منتظر دادگاه . میخواهم بگویم که برای من و همسرم بسیار مهم است
  • بدون نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    25 0
    چرا قیمت دلار از 1900 تومان پایین نمی آید؟؟؟ چرا تمامی چیزهایی که وارداتی بوده گران شده (مثل گوشت برزیلی که از 8000 شده 12500) ولی هیچ کس صداش رو هم در نمی آره؟؟؟ آیا بعد از اینکه سال پیش در 26 بهمن در تریبون مجلس فریاد کشیدند که (م.) و (ک.) اعدام باید گردد، از خودشان نپرسیدند که چطور بدون دادگاه و محاکمه حکم اعدام صادر کردیم؟ و آیا در دوره بعد به دادن حکم های اعدام دیگر نیز ادامه خواهند داد؟؟؟ نظرشان در مورد اشغال سفارت انگلیس چیست؟؟؟ و آیا سفارت های دیگری هم هست که باید اشغال شود؟؟؟ چرا مجلس توانایی پرسیدن سوال از رئیس جمهور را ندارد؟؟؟
  • خبرنگار متهم NL ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    0 0
    از آنجا که علم قاضی در قانون قبلی و قانون فعلی مجازات اسلامی هنوز ارزشش بیشتر از اسناد و روشهای علمی است ، من همسرم امیدی به گرفتن برائت نداریم و به همین خاطر ابلاغ قانون مجازات اسلامی هر چه سریعتر صورت گیرد و اجرای آن توسط محاکم قضائی اجباری شود ، به نفع ما خواهد بود . سوال دیگر اینکه کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی که مصوب خرداد ماه 1375 است ، به نظر می رسد به غیر از مواد محدودی که در آخرین ماده قانون جدید مجازات اسلامی ذکر شده ، بقیه مواد آن به قوت خود باقی است . حال آنکه برخی از مواد قانون مجازات جدید با مواد قانون 1375 در تضاد است و دو نوع تعریف و دو نوع مجازات برای آن تعریف شده و در ضمن در قانون جدید مجارات ها درجه بندی شدند ولی قانون قدیم مثلا گفته حبس از 1 تا 10 سال که مغایرت دارد
  • بدون نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    16 2
    به نظر شما ایا به حاشیه راندن افراد بزرگ نظام مثل ایت الله هاشمی می تواند به موجودیت نظام اسیب برساند حال انکه طی سالها این موضوع کاملا اثبات شده که ایشان وفاداری کامل به اصل نظام دارند ؟
  • بدون نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    28 0
    آقای باهنر شما چرا می خواهید وارد مجلسی شوید که حتی قدرت تغییر تعرفه واردات خودرو را ندارد؟
  • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    21 0
    آقای باهنر اصول شما چیست؟وقتی که بر علیه دروغگوی و تهمت زنی جبهه نمی گیرید؟
  • بدون نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    19 0
    آقای باهنر تا کنون چند نفر به خاطر عدم التزام به جمهوریت نظام ردصلاحیت شده اند؟ ایا شورا نگهبان فقط نگهبان اسلامیت نظام است؟
  • فرحناز A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    29 0
    امیخواستم بدونم شما بعنوان نماینده مردم با 350 هزار تومان عیدی امسال را چگونه میگذرانیدتا خانواده من هم عین شما رفتار کنند
  • مرآت IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    21 0
    یک کار و عمل مثبت ومهمی که انجام دادند چیست؟
  • مجید CA ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    14 0
    بپرسین کی میخوان حرف واقعی مردم رو تو مجلس بزنن؟؟33سال هرچی خودشون خواستن گفتن از هرکی دلشون خواست تعریف کردن واز هرکی خوششون نیومده گفتن منافق و ضد....درمورد حقوقشون هم سواک کنیدو بهشون بگین بهتر نیس کسی که ادعا میکنه واس خدمت میخواد بره مجلس نباید این همه حقوق بگیره و اگه روزی بابت نمایندگی تو مجلس حقوق ندن بازم حاضرن بیان مجلس؟؟(میدونم که نمیان هرچند جوابتون اره باشه)
  • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    21 0
    آیا سکوت شما در قبال بی قانونی های دولت خیانت به ملت نبود؟
  • بدون نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    12 0
    از ایشان که مدرک اقتصاد دارند بپرسید تورم واقعی واثر گذار بر زندگی حقوق بگیران چقدره و چرا در این 6 سال گذشته هیچ سالی حقوقها باندازه حتی تورم دروغین اعلامی رشد نکرده حتی با وجود قانون آن.راستی خط فقر چه مفداره و آیا حقوقایشان هم مثل ما 1/3 اونه.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    2 3
    آقای باهنر برای کرمانی ها چکار کردید؟
  • امین IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    16 0
    چه زمانی یک سیاسی بازنشسته می شود؟ شما و دوستان در جامعه مهندسین و در سطح وسیع تر اصولگرایان سنتی چه مانیفستی تا به حال ارائه کرده اید که ادعای همه چیز دانی می کنی؟ راستی آقای باهنر تعریف شما از ساست در جامعه اسلامی چیست که اینگونه ماکیاولیستی در صحنه سیاسی همه چیز را مشروع می دانید و هر کاری را مجاز.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    12 0
    بپرسید قانون احزاب کی تصویب می شود تا ما فقط زمان انتخابات با احزاب و جبهه های تازه روییده طرف نشویم تا اگر من به شما که در حزب (یا جهبه) پایداری و یا هر جبهه دیگر بودید دیگر به شما و هم جبهه ایتان رای ندهم. من خیلی از افراد را نمی شناسم خیلی ازبزرگان نیز افراد واجد صلاحیت را در جبهه خود نگذاشتند ما چکار بکنیم
  • حسین IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    20 1
    سلام آقای مهندس بفرمایید چرا با گذشت نزدیک 3 سال از انتخابات دهم ریاست جمهوری و بسته شدن فضا برای بیان نظرات اصلاح طلبان ، هنوز هم اصولگرایان برداشتهای خودشان از نظرات اصلاحات را بنام نظرات اصلاح طلبان مطرح میکنند و حتی تعمداً این موارد را بصورتی بدقواره و معوج اعلام میکنند؟ چرا اصلاح طلبانی مثل خاتمی که قبلاً رئیس جمهور بوده و هم مواضع معتدل دارد و هم حامی جدی نظام است اجازه حضور در تلویزیون ندارد؟
  • مهدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    8 2
    آقای باهنر آیا شما در صورتی که در دولت آقای احمدی نژاد مسولیتی مانند مسولیت یکی از وزارت خانه ها را عهده دار می شدید باز هم تا این اندازه منتقد دولت می شدید یا خیر ؟ چون عده ای این همه انتقاد و اعتراض شما به دولت را به علت عدم داشتن منصب در دولت می دانند
  • بدون نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    12 0
    لطفا این سوال را بپرسید : علت ضعف شدید اقتصادی دولت در اوضاع پیش آمده در چند سال اخیر مخصوصا امسال ( مثل اختلاس بزرگ مالی و بالا رفتن شدید قیمت ارز و سکه و ...) چیست ؟
  • مطهری IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    9 0
    با سلام و احترام از آقای باهنر بپرسید آیا مجلس هشتم در مهار گرانی و تورم موفق بوده یانه
  • کاوه IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    10 0
    آقای باهنر چرا شما معروف شدید به موضع گیری های گرد؟ فکر نمیکنید حرفهای دو پهلوی شما یا مثلاً دفاع نکردن شما از مطهری، کاتوزیان و عباسپور در 7 8 یکی از مصادیق آن باشد؟ بالاخره معلوم نشد شما برای ریاست مجلس به لاریجانی رأی دادید یا حداد عادل؟ عاقبت شما در این جریان اصولگرایان در عمل کدام طرف هستید؟ ایثارگرید، جبهه پیروان هم باشید که آنها از عملکرد شما در 7 8 راضی نیستند ولی ایثازگران و رهپویان راضی ترند؟!
  • مصطفی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    17 0
    سلام میخواستم بدون مجلس چرا در مورد این همه تورم سکوت کرده؟
  • حسین IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    19 0
    به نظر شما کدام جریانهای سیاسی در روی کار امدن اقای احمدی نژاد در انتخابات سال 84 سهیم بودند ؟
  • محمود IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    4 18
    چرا موضع گیری شفاف در خصوص فتنه سال 1388 ندارید ؟
  • آحمد IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    9 2
    آقای مهندس با هنر حضرت علی (ع) خواص را محاکمه میکرد که نظام در خطر نیافتد. چرا حالا میگویند خواص را مجاکمه نکنید واسم هم نبرید چون نظام در خطر می افتد؟
  • محمدی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    1 4
    ایا رسایی تائید صلاحیت شد یا خیر/
  • بدون نام US ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    21 0
    بپرسین به نظر ایشان آیا مجلس 8 در راس امور بود ؟
  • از تهران US ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    10 0
    سلام علیکم با عرض ادب و احترام بدون توجه به جایگاه نمایندگی جناب مهندس باهنر و صرفا" بعنوان فردی که در عرصه سیاسی و احتماعی حضور مستمر داشته اند سئوالم از ایشان این است با توجه به اهداف و آمال و آزروهای مردم در زمان انقلاب و با توجه به گذشت بالغ بر 33 سال از پیروزی انقلاب موقعیت کنونی را تا چه حد در راستای اهداف اولیه انقلاب میبینند و به نظر ایشان تا چه حد اهداف اولیه محقق گردیده است؟
  • ایرانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    28 0
    با توجه به عضو فیس بوک بودن شما چرا این کار برای شما ایراد ندارد ولی برای مردم جرم است؟
  • يك هموطن US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    19 0
    با سلام و آرزوي موفقيت چند سوال از ايشان داشتم : 1 - چرا ماندن در قدرت براي ايشان از هر چيز ديگر مهم تر است ؟ 2 - در مدت زماني كه در قدرت بوده ايد ( چه در سايه و چه در و يترين ) ، چه دستاوردهايي را براي احقاق حقوق مردم در عمل داشته اي ؟ 3 - دستاورد حضور چندين ساله شما در مجلس براي مردم چه بوده است ؟ 4 - چه اقدام و يا اقداماتي را شما در مجلس قانونگذاري براي نهادينه كردن قانون در كشور انجام داده ايد ؟ 5 - شما به دفعات در پاسخ به اين سوال كه چه نمره اي را به عملكرد مجلس مي دهيد ، يك نمره بالا را به خود و دوستانتان داده ايد . فكر نمي كنيد دادن نمره به عملكرد شما بايد توسط افرادي خارج از حلقه قدرت صورت پذيرد ؟ نقد افراد درون حلقه قدرت مي بايست توسط افراد خارج از حلقه قدرت صورت پذيرد .
  • شرکتی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    6 1
    از ایشون در مورد ساماندهی نیروهای شرکتی سوال کنید
  • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    6 0
    جناب باهنر چرا در جلسات اصولگرایان از مطهری و کاندیداشدنش دفاع نکردیدو راه را برای نامزدهای ناتوان تر باز کردید؟ غفوری فرد و عباسپور بعنوان دکترای فیزیک هسته ای و کاتوزیان دکتر مکانیک را وانهادید و به فلانی و فلانی رای دادید؟
  • محمد IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    8 1
    سلام چرا در آموزش و پرورش مدرک و سابقه در حقوق دریافتی اینقدر بی تاثیر است ؟
  • بی نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    5 15
    اگر هنوز هم نامه به مقام معظم رهبری را افتخار خود میدانید، چرا مفاد آن را منتشر نمیکنید؟ با وجود اینکه میرحسین موسوی با شمشیر از رو بسته شده اصلاحات وارد انتخابات شد، شما باز هم از او حمایت کردید؟ نظرتان راجه به فائزه هاشمی، نقش او در فتنه 88 و دیدار شما با او چیست؟
  • هرمزگانی IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    1 0
    جناب باهنر چه شناختی از اقای علی دیرباز دارید!آیا ایشان را برای مجلس مفید میدانید؟برای تایید صلاحیت ایشان تلاش کرده اید؟
  • بدون نام IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    10 0
    نظرتان در مورد وکیل الدوله بودن برخی از نمایندگان چیست آیا به بهانه مردمی بودن دولت باید چشم روی تخلفات دولت بست آیا از سوی رهبری ای گرا به نمایندگان داده می شود
  • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    10 0
    آیا حقیقت دراد که اکثر نمایندگان کارشان دلالیست و اگر دولت هوایشان را داشته باشد لام تا کام مخالفتی نمیکنند و حتی بعد از یک ناهار نظرشان در مورد وزیر اقتصاد تغییر میکند؟ اگر چنین است چرا ما باید در پای صندوق رای حاضر شویم ؟ اگر قرار است حضور ما نشانۀ حمایت از نظام باشد من ترجیح میدهم رفراندوم بر گزار شود و ما مشخصاً به جمهوری اسلامی رای بدهیم نه اینکه به بهانۀ حمایت از نظام به یک عده نمایندۀ بی خاصیت رای دهیم.
  • بابک NL ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    7 0
    جناب اقای باهنر شما بعنوان یک چهره سیاسی با سابقه و مجلسی که در ان حضور دارید چرا در مورد گرانی روزانه و فشار بر احاد جامعه از دولت سوال نمیکنید حداقل برای اینکه مردم دل خوش شوند و قدری وجدانتان راحت شود این کار را بکنید اگر خون برادرتان در وجودتان است. ما از فشار زندگی خواب و خوراک نداریم
  • بدون نام IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    10 0
    از ایشان بپرسید که برای اشتغال جوانان و معضل بیکاری مجلس چه راهکاری را در نظر گرفته است و با این که در این چند سال اخیر ما شاهد مورد دار بودن مدرک بعضی از آقایان و حتی جعلی بودن مدارک آنها بودیم آیا دور از انصاف نیست که جوانی که با هزار زحمت هزینه تحصیل اش در آورده است وقت و زندگی خود صرف تحصیل کرده و در نهایت بیکار و یا در آن جایگاهی که باید قرار داشته باشد نیست در حالی که همین آقایان با مدرک جعلی دارای پست های مهمی میباشند . آیا این دور از انصاف نیست؟ آیا این جوان فرزند این مرز و بوم نیست؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    14 1
    از 3000 ميليارد چه خبر؟
  • بدون نام IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    15 0
    آقا جان شما نمیخوای بازنشسته بشین ؟ نمیخواین جاتون و به افراد دیگه بدین ؟ خسته نشدین ؟
  • بدون نام IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    2 0
    آیا با وجود لیست های متعدد اصولگرایان در این انتخابات ونبود رقیبی دیگر برای آنها، عنوان جبهه متحد اصولگرایان معنی دارد؟
  • بدون نام IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    12 0
    جناب آقای باهنر، لطفاً بفرمایید هنر شما در مجلس چه می باشد؟
  • بدون نام IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    8 0
    چه اقدام عملی در مجلس برای رفع بیکاری و مهار تورم اندیشیده شد؟ آیا شما بیکاری و تورم هر روزه رو نمی بینید چرا کاری نمیکنید؟ شما که از اولین افراد موافق سهمیه بندی بنزین بودید آیا حقوق مردم افزایش یافته و یا قیمت اتومبیل کاهش یافته که بنزین گرانتر می شود؟
  • بدون نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    7 0
    چرا مجلس دولت را به نقد و چالش نمیکشد؟آیا مجلس مکانی برای به به و چه چه گفتن است یا مکانی برای صدای آزاد و نقد؟
  • آريوبرزن از ياسوج IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    2 0
    جناب آقاي باهنر /ملاك انتخاب كانديداها در حوزه هاي انتخابيه(شهرستانها) چگونه است؟چطور ممكن است يك فرد را كه در بيشتر نقاط استان كهگيلويه وبويراحمد وحتي در جلسه رسمي جبهه متحد در ياسوج ،مردم به او اجازه سخنراني نمي دهند وبه صراحت وبا شفافيت اعلام مي كنند كه او را نمي خواهند شما به عنوان كانديداي جبهه متحد در بويراحمد دنا انتخاب كرده ايد؟ اين روزها در محافل خصوصي وسياسي استان ما يك حرف بر سر زبان ها جاري است و آن هم اين است كه جبهه متحد صرفا يك پوشش براي پيشبرد اهداف جبهه پايداري بود؟ به نظر شما احتمال رياست روح الله حسينيان ويا آقاتهراني بر كرسي رياست مجلس ورياست جمهوري محمباقر لنكراني تا چه اندازه است؟به هر حال شب دراز است وقلندر بيدار برادر اين تحليل را از ديار فراموش شدگا ياسوج