امام جمعه قزوین: افرادی که به خاطر مسائل مالی ازدواج نمی‌کنند همیشه درمانده‌اند

عبدالکریم عابدینی تکیه زدن ازدواج و فرزند آوری به مسائل مالی را ناشی از یک نگاه غلط دانست و تأکید کرد: باید به این جوان‌ها گفت از پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگتان جویا شوید که آیا وقتی ازدواج کردند همه‌چیزشان روبه‌راه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن روز ملی جمعیت ادامه داد: کم شدن جمعیت خانواده‌ها توطئه غربی‌ها بوده و نشاط را از زندگی و خانه‌ها ما دور کرد.

بنا بر روایت مهر، عابدینی توطئه کاهش جمعیت را یک توطئه از سوی دشمنان این ملت و اسلام دانست و تصریح کرد: اگر شاهد تغییر روند جمعیتی کشور نباشیم در آینده یک پدر و مادر پیر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های پیر روی دست جامعه خواهند ماند.

وی تکیه زدن ازدواج و فرزند آوری به مسائل مالی را ناشی از یک نگاه غلط دانست و تأکید کرد: باید به این جوان‌ها گفت از پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگتان جویا شوید که آیا وقتی ازدواج کردند همه‌چیزشان روبه‌راه بود؟

امام جمعه قزوین ازدواج و فرزند را باعث افزایش رزق و روزی دانست و ادامه داد: افرادی که به خاطر مسائل مالی ازدواج نمی‌کنند همیشه درمانده‌اند، حتی اگر ازدواج هم نکنند، باز درمانده‌اند اما آن‌کسی که توکل می‌کند، به خدا سوءظن ندارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =