رییس ستاد انتخابات گفت:‌ در حوزه‌های کوچک ظرف 48 ساعت و در حوزه‌های بزرگ ظرف 72 ساعت پس از پایان رای‌گیری، نتایج اعلام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سيدصولت مرتضوي افزود: بر اساس قانون زمان برگزاري انتخابات 10 ساعت است كه تا ساعت 18 ادامه دارد و وزير كشور اختيار دارد اين زمان را تمديد كند.
عباسعلي كدخدايي عضو هيات مركزي نظارت بر نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي نیز از توزيع بيش از 250 هزار كارت براي نماينده نامزدهاي انتخابات خبر داد.
وی ادامه داد: شوراي نگهبان در سراسر كشور ناظرين آموزش‌ديده‌اي دارد كه از ساعات پيش از شروع راي‌گيري در شعبه‌هاي اخذ راي حضور داشته باشند و در تمام روند اجراي انتخابات نظارت كامل دارند. ناظرين ما بين 3 تا 6 نفر در پاي هر صندوق راي حضور دارند تا اگر مطلبي وجود داشته باشد پيگيري كنند.
كدخدايي همچنين در باره حضور نمايندگاني از سوي ناكزدهاي انتخابات تصريح كرد: 207 حوزه انتخابيه و حدود 47 هزار و 300 صندوق راي در سراسر كشور داريم و طبق قانون، داوطلبان مي‌توانند نمايندگاني داشته باشند و به همين منظور بيش از 250 هزار كارت نماينده نامزدها نيز توزيع شده است تا نامزدها نيز اطمينان حاصل كنندكه روند انتخابات صحيح و سالم پيش مي‌رود.
به گفته وی، از فردا به تدريج آمار نفرات انتخاب شده اعلام مي‌شود و ما به سمت بررسي شكايات و اعتراضات خواهيم رفت و ان‌شاء‌الله نتيجه پاياني را به مردم اعلام مي‌كنيم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =