در شرایطی نیروهای پیمانکاری وزارت نفت و نیروهای پروژه ای وزارت نیرو همچنان از دریافت حقوق و مزایای پایان سال برخوردارنشده اند که هیات دولت همواره تلاش دارد با مصوبات و ضرب الاجل هایی وضعیت نیروهای شاغل در وزارتخانه ها را ساماندهی کنند.

آذرجزایری: اما متاسفانه این ضرب الاجل ها در اکثر وزارتخانه ها در حد یک کاغذ باقی مانده اند و همچنان وضعیت این نیروها در بلاتکلیفی کامل به سر می برد.
دراین بین باید متذکر شد که اغلب فعالیت های کارشناسی و جدی از سوی همین نیروها در این وزارتخانه ها صورت می گیرد وبرخی از نیروهای رسمی به دلیل تعیین وضعیت و تضمین شغلی از بازدهی بالایی در کار برخوردار نیستند.
دراین بین گفته می شود با وجود تلاش کارکنان پیمانکاری و پروژه ای در نفت و نیرو اما کارکنان این دو وزارتخانه همچنان حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.
البته به گفته کارکنان وزارت نیرو،این وزارتخانه از دی ماه امسال تا کنون از واریز حقوق کارکنان پروژه ای خودداری کرده است.
از سویی دیگر در وزارت نفت نیز نیروهای پیمانکاری هنوز حقوق اسفند و مزایای خود را دریافت نکرده اند و براساس شنیده ها به نظر می رسد در اواخر امسال نیز این امر محقق نخواهد شد.
وزارت نیرو می گوید پول ندارد و اگر پولی به حساب آنها بیاید پرداخت حقوق نیروهای پروژه ای در اولویت است. از سویی دیگر نیروهای پیمانکاری در وزارت نفت نیز در تماس های مکرر خود به پیمانکار اصلی به بن بست رسیده اند.
دراین بین به نظر می رسد علاوه بر اینکه مصوبات دولت در این وزارتخانه ها به اجرا نرسیده، وضعیت این نیروها نیز بدتر از گذشته شده است.

 

22139
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =