۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷

از دو هفته پیش از عید، بسیاری از راننده های تاکسی، کرایه ها را افزایش داده اند. در روزهای نوروز هم این افزایش کرایه، رسمی شد.

به گزارش خبرآنلاین، کرایه تاکسی ها حداقل 15 درصد گران شده است. تقریبا معادل افزایشی که همیشه شورای شهر تهران در نظر می گیرد. هرچند پیش از این معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد افزایش 20 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری برای سال 91 خبر داده بود.

اما مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفته که رانندگان تاکسی حق افزایش کرایه‌ها را قبل از ابلاغ رسمی ندارند.
محمد احمدی بافنده دراین باره به مهر گفته است: "رانندگان تاکسی اجازه افزایش کرایه ها قبل از قانونی شدن نرخ ها را ندارند و در صورت اعلام هر گونه گزارشی از سوی شهروندان به شدت با متخلفان برخورد می کنیم . افزایش کرایه ها باید هر چه زودتر در شورا و فرمانداری به تصویب برسد زیرا توجیهی برای رانندگانی که همه هزینه هایشان افزایش داشته است وجود ندارد که کرایه های سال گذشته را دریافت کنند."

به گفته او نرخ کرابه تاکسی ها در اولین جلسه شورای شهر تهران در سال 91 بررسی می شود: "افزایش قیمت ها منطقی است و امیدواریم هرچه زودتر نرخ کرایه‌های سال 91 نهایی شود."

شورای شهر تهران در حالی قصد افزایش کرایه تاکسی ها دارد که تیرماه سال گذشته کرایه های تاکسی برای دومین بار افزایش 15 درصدی داشت. به همین دلیل مسوولان وزارت کشور اعلام کردند با افزایش قیمت در سال 91 مخالف هستند. البته در موارد گذشته هم وزارت کشور با افزایش کرایه تاکسی ها مخالف بوده است، اما این اتفاق افتاده است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    6 0
    باز هم روز از نو (ببخشید سال نو) روزی از نو . باز هم داستان تکراری گران شدن و تکذیب بی خاصیت مسئولین مربوطه . خدایا تا کی؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    13 0
    خودرو سازان قیمت گران میکنند بعد دولت میگه افزایش قیمت غیر قانونیه بعد هیچ شرکتی قیمتش رو به قیمت سابق بر نمی گردونه هیچ کس هم نیست جواب بده 124 هم رو پیغام گیره اگه ایران خودرو فیمت ها را برگردوند کرایه تاکسی هم بر میگرده به قبل البته گرونی کرایه تاکسی به خاطر اینه که قراره بنزین گرون بشه
  • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    8 4
    جالبه!!اقایون در طول یک سال 2 بار هر بار 15 درصد کرایه ها رو گرون کردند اونوقت مدام هم از توقع دارند مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند!!شما اول طمع این راننده تاکسی ها رو کنترل کنید بعد از مردم بخواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند!!الان که مردم خیلی اقبالی به استفاده از تاکسی ندارند اقایون سالی 30 درصد میکشند روی کرایه ها وای به حال اون روزی که با صف مسافران در کنار خیابانها مواجه شوند!!اون روز دیگه خدا رو هم بنده نیستند و به افزایش زیر 50 درصد رضایت نمیدهند
  • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    9 4
    خيلي جالبه هرماه که چه عرض کنم هر هفته داره قيمت گوشت ومرغ ولبنيات بالا مي ره کسي صداش در نمي يادکه اين ها مهم است وبراي داشتن افرادي سالم وتندرست درجامعه اگه اينا به بدن نرسه آسيب مي بينه حالا اگه کرايه در سال يک بار بالا رفته جار وجنجال مي شه در صورتيکه تاکسي جانشين داره مي شه اتوبوس سوار شد که در بيشتر خطوط موجود است وديگه اينکه چرا کرايه اتوبوس بالا مي ره چيزي نمي گن اين ها مگر انسان نيستند وهمان چيزهايي که شما مصرف مي کنيد نياز ندارند کمي انصاف داشته باشيد وقتي تورم مياد همه درگير مي شن نه فقط يک قشر
  • امیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    3 3
    چطور همه کسبه و اصناف نرخهای خود را افزایش میدهند و هیچ کس صحبت از حق دارند و ندارند نمیکنه !!!؟همین که رانند گان زحمتکش تاکسی بعد از گران شدند لوازم یدکی و دستمزد مکانیک و روغن موتور و دهها موارد مرتبط که گران میشه یک ده پانزده درصدی افزایش قیمت میدهند داد همه در میاد واقعا انصافه !!!؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    2 3
    دوست دارم یک نفر از منتقدان فقط یک ماه از طریق تاکسی امرار معاش کنه تا ببینه ودرک کنه مشکلات این قشر را که نه عیدی دارند نه اتیه نه سنوات نه پاداش نه هیچ چیز دیگر.
  • نوید IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    5 1
    خدا رو شکر دوچرخه دارم وگرنه بابت روزی 8 کورس تاکسی سوار شدن، ورشکست میشدم!!!!!!!