پنج تن از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس نطق کردند.

به گزارش خبرآنلاين، يوناتن بت​کليا نماينده آشوريان در مجلس هم از برخي کارشکني​هاي انتخاباتي گلايه کرد و گفت که علي​رغم اين مسائل بار ديگر از سوي جامعه آشوريان به مجلس راه يافتم. او از رئيس جمهورخواست که وزارتخانه​هايش در حل مشکل اقليت​ها مساعدت کنند و آب و برق و گاز کليساها همچون ديگر اماکن مذهبي مجاني شود.
عبدالله رستگار نماينده گنبدکاووس هم در نطقش از نمايندگان مجلس آتي خواست تا متناسب با امکانات موجود در کشور برنامه ريزي کرده و به مردم وعده دهند و با حبابي ديدن درآمدهاي مملکت، اميدي در مردم ايجاد نکنند که خداي نکرده به نااميدي بگرايد.
محمدجواد ابطحي نماينده خميني شهر هم بخشي از نطقش را به اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني در مورد مذاکره با آمريکا اختصاص داد و گفت: من توجه اين فرد را به گوشه​اي از بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار با پاسداران جلب مي کنم که گفته بودند: « در شرایطی‌ كه‌ آمریكا صراحتا نظام‌ اسلامی‌ را تهدید و به‌ ملت‌ ایران‌ اهانت‌ می‌كند عده‌ای‌ دم‌ از مذاكره‌ با آمریكا می‌زنند كه‌ این‌ افراد یا با الفبای‌ سیاست‌ و یا با الفبای‌ غیرت‌ آشنایی‌ ندارند. ایشان‌ تصریح‌ كردند: طرح‌ اینگونه‌ مسائل‌ در این‌ شرایط، اهانت‌ به‌ عزت‌ و غیرت‌ ملت‌ ایران‌ است‌.» {گفتني است اين بخش از سخنان رهبري مربوط به سخنراني ايشان در دیدار جمعی‌ از فرماندهان‌ و رزمندگان‌ عملیات‌ آزادسازی‌ خرمشهر در اول خرداد سال 81 است}.
اين نماينده حامي دولت سخنانش را در اين بخش اينگونه پايان داد که «در خانه اگر کس است يه حرف بس است»!
بهروز جعفري نماينده سميرم هم در نطقش به وضعيت نابسامان درمانگاه​هاي حوزه انتخابيه اش اشاره کرد و خطاب به همکارانش گفت: خدا کند گذرتان به سميرم نيفتد و آنجا مريض نشويد!
گفتني است رد پايان جلسه امروز 230 نماينده از خدمات دستگاه​هاي اجرايي مرتبط با نوروز تشکر کردند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    دمت گرم نماینده شجاع که در خصوص هاشمی از حق ما ملت دفاع کردی ....
    • ALi IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      11 4
      هاشمی از اسطوانه های نظام است و همچون مقام معظم رهبری دلش برای نظام از دیگران بیشتر می سوزد. البته امروز مد شده که هر کس که می خواد به جایی برسد ژست ضد هاشمی به خود می گیرد و این نماینده محترم هم از این قبیل هست.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    زنده باد هاشمی رفسنجانی که تقلیدی نظر نمیدهد و تقلیدی زندگی نمیکند.
    • بدون نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      2 12
      بعله!ایشان تقلیدی نظر نمی‌دهند،بلکه بر اساس منافع شخصی فرمایش می‌فرمایند!
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    9 64
    چرا با ذكر نماينده حامي دولت حرفهاي او را تحت الشعاع قرار ميدهيد ؟ خبر آنلاين مغرضانه خبر ها را جهت دهي نكن
  • بدون نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    نماینده اینقدر بی ادب نوبر والا چطور یک آدمی در این جایگاه بخودش اجازه جسارت به حضرت ایت الله هاشمی را میدهد ؟اگر هاشمی نتواند نظر خود را در خصوص اینگونه موارد ابراز نماید چه کسی باید حرف بزند.توف بر این دنیا !!!این آدمها هستند که دیکتاتوری را حمایت و رواج میدهند این آقا باید بفهمد که جناب هاشمی عالیترین مشاور مقام رهبری هستند.
  • سلطانی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    83 8
    آقای هاش الفبای سیاست را خوب می داند ولی به دلایلی نمی تواند باورهای خود را عملی کند
  • جان نثار IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    3 7
    با سلام به اهل کمال و درک رهبر معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی هر دو از دوستان و یاران دیرین یکدیگرند، آنها از سرمایه سالها همدلی و مودت یکدیگر برخوردارند، مگر میشود سالها خاطره و دوستی و برادری را به خاطر دنیای فانی کنار بگذارند و با نو کیسه های متظاهر که صرفا با سهم خواهی بعضی خواص خودسر بر سر کار گذاشته شده اند همسو شوند؟؟؟ چه ساده پندارند خیال پردازان متوهم... به کسانی که به دنبال جدا کردن این دو یار هستند میگویم که هدف و جهت دهی ها و برنامه هایشان سوخته محسوب شد.!!! خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست...
  • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    12 1
    شما که حقوق 2 میلیونی میگیری و گرانی و فشار تحریم بر دوش مردم را نمی بینی، این شما هستی که غیرت نداری. مانند شما هستند که چشم بر تخلف های ریز و درشت دولت بسته اند. مردم حافظه و ضمیر ناخودآگاه قوی دارند و یادشان نخواهد رفت.
  • رامين IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    11 2
    به نظر من بهترين كسي كه مي تواند كشور را از اين بحران اقتصادي نجات دهد، جناب آقاي هاشمي رفسنجاني است.اگر از همون اول با آمريكا رابطه داشتيم دچار اين همه تحريم نمي شديم كه نهايتا سبب فروپاشي اقتصاد ما شود. آمريكا با روسيه و چين و اروپا چه فرقي مي كنه؟
  • عیسی رزمجوی تازه کند IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    2 2
    آقای ابطحی عزیزو دیگردوستان من به شما عرض می کنم من هم مثل شما مقلد امام خامنه ای هستم چرا زندگی من نوعی (معلم بازنشسته) به هزینه زندگی امام خامنه ای نزدیک باشد وحضرتعالی وامثالهم که با هزینه تبلیغاتی آن چنانی به مجلس راه پیدا کرده اید درآمد آنچنانی داشته باشید
  • امیر IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    1 1
    ایت الله هاشمی هیچگاه حرفی علیه نظام وملت شریف نمی زنداگرحرف ازمذاکره باامریکامیزنندهمان مذاکره مدنظرامام ره ورهبرعظیم الشان که همان احترام متقابل هست ودراین برهه زمانی حتی ميتوان بادیپلماسی درست بهساقط کردن وکنارزدن رژیم منحوس صهیونیستی بادست خودامریکا دست يافت. چراکه پس ازسی سال فهمیدکه همراه بودن باقدرتی چون ایران باارزش ترازیدک کشیدن وهزینه دادن برای این رژیم ناکارامد ونامشروع است /والسلام
  • بدون نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    0 0
    من میگم باید دید منافع ملی چه میگوید