<BR> معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها می گوید: افرادی که به اشتباه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند، برای رفع این مشکل به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند.

سیدجلال الدین عارفیان می گوید تعدادی از مراجعه‌کنندگان به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به اشتباه به جای انتخاب گزینه "عدم انصراف"، گزینه انصراف را انتخاب کرده‌اند، می گوید: این افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانکی که از آن یارانه خود را دریافت می‌کنند مراجعه و انصراف خود را اصلاح کنند.
اکثر شعب بانکی به سرویس EBANK متصل شده‌اند و می‌توانند در صورتی که فردی یکی گزینه انصراف را به صورت اشتباه انتخاب کرده باشد، آن را اصلاح کنند، در غیر این صورت این افراد باید به شعب سرپرستی بانک مراجعه کنند.
معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ادامه با بیان آنکه، سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها از 21 اسفند ماه سال گذشته برای پذیرش عدم انصراف به مدت بیش از 50 روز برای عموم مردم باز بوده است، گفت: بیشتر دریافت کنندگان پیامک طی این مدت به سامانه مراجعه کرده‌اند.
او تاکید می کند که سرپرستان خانوار برای اعلام تغییر شماره تلفن همراه خود به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند،و می گوید: شماره تلفن همراه پل ارتباطی با سرپرستان خانوار است و حتی‌المقدور از تغییر آن خودداری شود.
4545
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مقیمی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
    39 2
    من برای گزینه عدم انصراف به سایت مراجعه کردم ولی هیچ گزینه ای جزء انصراف موجود نبود و انصراف ثبت شد و به بانک هم مراجعه کردم و رئیس بانک هم گفت اصلاح کرده ولی یارانه این ماه واریز نشد حالا بایدبه کجا مراجعه کنم و تکلیف یارانه این ماه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      0 0
      اگر هرگونه اصلاح تا یک هفته قبل از واریز یارانه انجام شود یارانه آن ماه واریز خواهد شد در غیر اینصورت از مرحله بعد واریزیها انجام خواهد شد
  • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
    1 2
    اگر واقعیت داشته باشد این فرایند کلاهبرداری است و اقای پور محمدی در بازرسی کل کشور این موارد را بررسی میکند.
  • بدون نام US ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    11 0
    عزیز من این دولت پول به کسی پس بده نیس
  • بدون نام US ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    13 0
    انشااله به نوه نتیجه هاتون میدن
  • سعيد عبدالله زاده IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    0 0
    من هم به اشتباه انصراف دادم تا امروز که25ام 10 باري رفتم بانک ميگن سايتا بستس نميدونم چيکار بايد بکنم اگه دوستان ميدونن راهنمايي کنن... يا اينکه کلا بيخيال بشم. بدبختي اينجاست که ما 6 نفريم