ایسنا نوشت:

خواهرزاده امام موسی صدر اخبار منتشر شده از سوی مترجم قذافی مبنی بر شهادت امام موسی صدر را به شدت تکذیب کرد.


مهدی فیروزان خاطرنشان کرد: خانواده امام موسی صدر در مدت اخیر و پس از سقوط قذافی اظهارات متناقض بسیاری شنیده است که البته قابل پیش‌بینی بود زیرا برخی از نزدیکان قذافی با هدف تبرئه خود اخباری را جعل می‌کردند. عده‌ای دیگر برای حضور بیشتر در صحنه سیاسی داشتن اخبار مختلف را امتیاز برای خود می‌دانستند و برخی نیز دیدگاه‌های قذافی را تعقیب می‌کردند و در دفاع از او اخباری کذب منتشر می‌کردند.
وی افزود: با توجه به ارتباط خوب و مستقیمی که دولت لبنان با حکومت انتقالی لیبی دارد از نیات نهفته در این‌گونه اظهارات مطلع هستیم.
وی تاکید کرد: با توجه به گفت‌وگوهایی که با مقامات و حکومت انتقالی و انقلابیون داشته‌ایم و بارها هم اعلام کرده‌ایم، اخبار منفی در مورد امام موسی صدر نادرست است و مبانی اطلاعاتی و کارشناسی ندارد.

خواهرزاده امام موسی صدر همچنین در مورد آخرین پیگیری‌ها برای آزادی امام موسی صدر گفت: اخیرا حکومت انتقالی لیبی پس از یک دوره رکود مجددا همکاری‌هایی مشترک برای یافتن محل زندان امام موسی صدر انجام داده‌اند و اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، امید ما را برای این‌که بتوانیم محل زندان امام را پیدا کنیم افزایش داده است.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
    13 10
    تو را من چشم در راهم...
  • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
    1 6
    چه جالب.امام موسی صدر و خانواده ایرانی هستند،آن وقت خواهر ایشان امید به تلاشهای دولت لبنان دارند و نامی هم از ایران و دولتش به میان نیاورده اند.اصلا بعید است ایشان دیگر خود را ایرانی بدانند.حالا چرا ما کاسه داغتر از آش شده ایم،برای من جای سوال دارد.
    • بدون نام LB ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      2 0
      شرمنده هستم. وقتی اطلاعات کاملی از موضوعی ندارید خیلی اظهار فضل نفرمایید. اولا ایشان ایرانی است پس باید ایران موضوع را دنبال کند. به دلایلی که بعدا واضح تر خواهد شد، دولتهای مختلف ایران هیچ اقدام عملی مفیدی در این زمینه انجام نداده اند. روابط مختلف پنهانشان با لیبی هم جای بحث و سوال دارد و این درحالی است که حضرت امام نماینده لیبی را تا چند روز به حضور نمی پذیرفتند و با زور محمد منتظری و شرط اینکه قضیه امام موسی صدر پیگیری شود وی را به حضور پذیرفتند. ضمنا دولت لبنان هم باید این قضیه را پیگیری کند چرا که ایشان رییس مجلس شیعیان لبنان بوده است.